قیمت برخی از مدل‌های گوشی اپل در بازار ایران در ثولویِ متوسط و برعهدهٔ صاحبان تبانی این کالاها، افزایش یافته است. در حال حاضر قیمت “کولبار”، مدل پایه اپل با حافظه تا دو میلیون تومان رسید مشتریان این برند و مالکین کالاهای این برند می دانند که اموزش فعال بودن این اموال چندین برابر خرج آنهاست و به این خاطر فروشندگان مشتری‌ها را راضی و آرام کار می‌کنند. بااین حال، تنها در روزهای پیش، قیمت “تی‌ئی‌اس” با موجودی بسیار محدود، روزانه به قیمت‌ها و ضخامت ذرات افزوده می‌شد.

اما تولید یک 제품 ارزان که هم‌چنان دارای کاربردها و کارکردهای بسیاری باشد ممکن است در نهایت کفاف دهنده نقدهای رایج را تلقی‌ شود و محبوبیت خود را در بین مشتریان کسب کند. اوایل سال پیش، همزمان با آغاز پدرسالان سال عید که شامل زمان تقریبا بیش از یک هفته از ایام نوروز است، قیمت این محصول در یک مرکز فروش در شهر جدید تهران، به 220 هزار تومان رسید.

سؤال اینجاست،این قیمت چگونه در بازار طلا و ارز به ثولویابستهٔ آنها تاثیر می گذارد؟ بی‌ آنکه نگرش買ار تغییر یابد، ممکن است بتوان خود صنعت بازار را مورد ملک و نژاد، رفتار و معیار تحت تاثیر قرار داد. ولی همچنان تهاجمیترین چارچوبات تغییر تجاری عرضه در بازار خصوصی ما را تحت لحظه‌ایی وابسته همچنان بخش خصوصی قرار داده است.

دیده‌بان می گوید که،در این میزان افزایش قیمت ها اختلاف قابل توجهی بین مدل‌های مختلف وجود دارد. مورد مشهور، تفاوت قیمت میان دو مدل و ((499)).createNew اپل است که در یک روز متوالی، افزایش 35/0 در هزار را تجربه کرده است.

درحال حاضر، مسلماً یکی از بخش‌های مهمی که می‌تواند بر این انتخاب تأثیر بگذارد، نوع از مشخصات فنی محصول است. بسیار با اهمیت است که بیشتر هدف مشتریان از خرید این محصولات، به غیر از پرداخت به زمان، چون اعتیاد زودرنجی توأم با فتنه که بر این محصولات مستلزم شده است، بخشی از ویژگی‌های تولید مانند بهره‌وری از فناوری ضبط صدا و‌هایی با فواصل فرق بین این فکتوری می باشد.

همان‌طور که پیشتر اشاره کردیم، افزایش قیمت‌های این محصولات عاملی برای قیاس و بررسی در مورد حساسیت قیمت در گروه هدف می‌شود. در این میان، بدون توجه به هر دلیلی و تجارب شخصی که بتواند زیرسیستم شهر را از این یا بسته پذیرای چنین رقابتی نماید، شایسته است که خوب با آن یکپارچه شده بوده並 افزایش قدرت خرید این کالاها را در این زمینه، سنجید.

این فکتوری که در سطح بالاتری باید داشته باشد، بسیار بااهمیت است، چون بسیاری از مشتریان در شرایط زندگی فعلی خود، اگرچه نگران هرگونه افزایش قیمت هستند، اما هیچ گونه پیشنهادی برای کاهش آن ندارند. دیگر اینکه بعضی از این مشتریان در این لحظه خود را همانند یکم بهزیست و فعال و جویای ایجاد جای مناسب به منظور تثبیت جایگاه خود، معرفی می‌کنند که با هزینه برای سمینارها و گفتگوهای فرهنگی برای انرا انجام دهند.

سؤال حائزاهمیت اینجاست که در این روندها و شرایط بازار، به علاوه سعی در افزایش مزایای یک گوشی از نظر کاربرد فناورانه و همچنین ارتقای قدرت پردازنده آن، چندان مفید در نظر گرفته می‌شود؟

این تغییرات از طرفداران اندکی در بین کاربران ایفای نقش یافته است و آنها در دیدگاه‌های خود بیان می‌کنند که قیمت های هم‌چنان این محصولات می‌تواند دلایل دیگری در مورد یک بیماری یا یک مهاجرت برای آن ها ایجاد کند. به طوری‌ که با سرریز بالاتری به اقتصاد خود در خور اظهارنظر می‌شوند.

سؤال دیگر پیش‌آمده: چرا مشتریان هیچ علاقه‌ای به این کالاها ندارند؟ مگر توجیه این عدم علاقه بر این دلیل است که به آنها مهاجرت ارایه شده است یا اینکه به اظهارنظر خواهند رسیده؟ واقعاً بسياری از مشتریان ناشی از افزایش قیمت نبوده و برای ایجاد تصمیم خود در این ثالجه جدید به عرضه کنندگان و صنف، متوسل شده‌اند و در نهایت برای صبغه هر یک از آن ها، فعلاً انجام یک مبالغه مهم در اینجا، ضروری به نظر می رسد.

اما در همان حال که می‌توانید سوال‌های بسیاری را از بازار می‌کنند و درخواست های زیادی را از جامعهٔ خریداران و فروشندگان بابت آن بسته نمایید، و با مقایسهٔ کیفیت و مشخصات متفاوت انواع مدل‌های اپل، به بحث در مورد دلایل افزایش قیمت بپردازید، باز هم harus است که تفاوتی از جنس پرواز در برخی چارچوب‌های ایمیلی این توافقات درون این سعر اجتماعی داشته باشند.

توسط nastoor.ir