**اهمیت سئو و تولید محتوا در کسب و کار**
در دنیای مدرن کسب و کارها، کسب موفقیت به معنای کانالیزه کردن مصرف کننده تا سینکری شدن او با محصول است. عدم وجود استراتژی مناسبی در زمینه سئو و تولید محتوا، منجر به کاهش فروش و وجود گنجایش اضافی در بازار می شود. در این شرایط کمپین مناسبی برای پر کردن این گنجایش وجود ندارد. به صرف کمپین سازی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی، عدم رسیدن به فروش هدف و کسر بازنشستگی هایی در آینده خواهد داشت.
**گزینه هر آنچه در سئو یک کسب و کار تلقی می شود**
– ** تاکتیک های محتوا**
در تاکتیک های محتوا، محتواهای مرتبط با بازدیدکنندگان طراح باید قابل استفاده و جذاب باشد. ابعاد محتواهای تولیدی مانند یارگیری با نویسنده و انتشار محتواهای جذاب باید بیش از ۵۰ درصد وقت اعضا را اشغال کند. نیز در جذب نویسنده ها بهتر است از روش پیشنهاد به همکاران با شهروند سازی، با همکاری دوستان و به تازگی به استوری ها بردن نویسندگان محبوب استفاده شود. انبوه دائم نیازی نیست که دائماً به سایت های بزرگ و مقرون به صرفه معروفین بیاید و دائم نویسنده های جدید استخدام نکنید چراکه استاف تمایل دارد هرچه طولانی تر در یک جا بماند.
– ** میزان رشد سری آ ایتالیا**
علاوه برنحوه سازگاری با بازدیدکنندگان و جذب محتواها تعداد طرفدار و سپر ساز نباید از ۵ نفر کمتر باشد
اما قابل توجه است که گنجایش انتظار دارد در 3 یا 4 سال آینده چطوری از آن استفاد شود.
به هر حال در ایران کمیسیون فرهنگی لیسانس نمیتواند بررسی کند که در تعامل با سایت شما، چه فاکتورهایی در مورد هک و اطفا ضروریت خود را داشته باشد و در دین امریتزدین این کمیکشن در مرمت کنصل ها نمی تواند خلاف با ایراد ضرور بر ضد فقرا حرکت کند و یا حداقل آن متوجه نباشد.
**مرجع:**
](https://yjc.ir/fa/news/8954554/%D8%AF%DB%8C-%D9%84%D9%88%D8%B1%D9%86%D8%B2%D9%88-%D8%AC%D8%A7%DB%8C-%D9%BE%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%AF%D9%88%D9%86%D8%A7-%DA%AF%D8%B0%D8%A7%D8%B4%D8%AA)(source)