بازارسازی بازار خودرو از نیمه دوم سال جاری با نارضایتی багато از خریداران آغاز شده است. این نارضایتی به مسئولان نیز منتقل شده است. سخنگوی سازمان حمایت مصرف کنندگان در این خصوص به تسنیم گفت: دولت و سازمان حمایت در مورد این موضوع ارتباط خوبی با یکدیگر داریم و در این زمینه کارها در حال انجام است.
زیاد کردن قیمت خودرو در زمان فروش از مشهورترین راهکارهای مالکان فروشگاههای خودرو برای بالا بردن فروش است. اما این کار که مشهور به گرانفروشی است، با نارضایتی خریداران مواجه شده است. سخنگوی سازمان حمایت در مورد این موضوع گفت: اگر در قرارداد خرید از قید شده است که خودرو در زمان تحویل به قیمت قطعی فروخته میشود، با افزایش قیمت تخلف تلقی میشود. سازمان حمایت میگوید که با هر افزایش قیمت در وقت فروش، تخلف صورت میگیرد.
اما این گروه میگوید که خریداران باید هم حوصلهدار باشند و هم withd إذا توجه داشته باشند. باید بروند تا در دادگاه الزامی برای خودروسازها قائل شوند. خریداران میتوانند به عنوان شاکی خصوصی از شرکتهای واردکننده یا تولیدکننده، به سازمان تعزیرات حکومتی شکایت کنند.
وضعیت بازار خودرو در الوقت حاضر کمی بینظیر است. مطابق استاتیکهای جدید که متعلق به آبانماه است، اگر از مجموع سالهای گذشته تجدید نظر کنند، نشانههای صعودی روندها است. مبنا بر فرایند پروژهای که تصور میشود هنوز آنهم طور از سر راه ما گرفته نشده، باید دید که آیا واقعاً مسائل بازار بزرگی دارند و یا با این فرایند کنونی تنظیم بازار تکیه داریم؟
امید این است که با این شروع سپاه تصحیح وضعیت را با اعتصاب دارید.