عنوان: اهميت سئو و تولید محتوا در کسب و کار: چرا باید به آن توجه کرد؟

در دنیای مدرن، سئو و تولید محتوا دو مفهوم مهم هستند که هر کجا به اینترنت و رسانه‌های دیجیتال می‌رویم، سئو و تولید محتوا در ذهنمان حاضر است. اما چرا این دو مفهوم اهمیت دارند؟ چرا هر کس می‌خواهد کسب و کار خود را در اینترنت رشد دهد، باید از سئو و تولید محتوا استفاده کند؟ در این مقاله می‌خواهیم به بررسی این دو مفهوم مهم بپردازیم و به طور详 صریحتر به آنها پاسخ دهیم.

سئو و تولید محتوا دو طرف مختلف یک SAME هستند. سئو در واقع مهمترین شاخص برای رشد وب سایت و افزایش بازدیدکنندگان است. با سئو می‌توانید چیدمان وب سایت خود را در گوگل و دیگر موتورهای جستجو افزایش دهید. در حالیکه تولید محتوا یک شکل ایجاد محتوا برای وب سایت شما است. تولید محتوا می‌تواند شامل مطالب مختلفی مثل تیزر، رسانه‌های اجتماعی، مقاله، ویدیو، افکت گذاری و… باشد.

در واقع تولید محتوا مهم ترین دلیل برای رشد یک وب سایت است. بدون محتوای مناسبی، حتی اگر سئو وب سایت بسیار خوبی باشد، همچنان نمی‌توانید به رشد وب سایت خود برسید. در این میان Importance تعیین حدود هر کدام از آنها مشخص می‌شود. به طور مثال بدون سئو نمی‌توانید به تولید محتوا برسید و بدون محتوای مناسب نمی‌توانید به سئو برسید.

اما متاسفانه در جامعه ما هیچ تلاشی برای افزایش دسترسی به اینترنت وارفته. تقریبا تمام مردم باید برای دسترسی به اینترنت از کیف‌ تلفن مودم استفاده کنند. در این میان، متاسفانه إلا در بسیاری از Cities کشور حتی Internet ناقص نیز نمی‌تواند فراهم شود. در این میان، این اصل خیالی و تئوریست است که باید به منظور Real زندگی عمل شود. همه اینها باعث می‌شود تا با افزایش دلهره و ترس از اینترنت، هر کسی که تا الآن اینترنت را استفاده نمی‌کرد، ممکن است به اینترنت دسترسی پیدا کند.

در این میان ما شهروندان می‌توانیم با سازمان‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات و تکنولوژی‌ها چاره‌ای برای حل این معضل بیابیم. اگر هر یک از سازمان‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات کمک‌های یک هموار را برای کوچک‌تر کردن هزینه اینترنت و دسترسی به این گزینه انجام دهند، متعاقبا شاهد اوج و منحنیقی قدرتمند از تجربه Cyber دنیا در کشورمان خواهیم بود.

البته نقطه برتری در کنار دسترسی به اینترنت و کامل کردن آن، استفاده از مدیریت good میدان است. اجراهای Coach خوبی برای هدایت ما مانند Managers خوب در سوپرمارکت وجود دارند. در این میان، سازمان فناوری اطلاعات نیز بطور همخوانی با دیگر مدیران، از قبیل باربری، غذایی و Hotel. But برای آن‌ها نباید به قدری وسعت خوبی‌بود. اوج عالم امر باید مدیریت تقلیل سلیقه باشد.

توسط nastoor.ir