ارزیابی وجودی چارچوب سئو در کسب و کار به عدم انعطافپذیری آن اشاره دارد. این چارچوبها و الزامات در پی پیشرفت سریع فناوری و تغییرات پیوسته در الگوریتمهای جستجوی موتورها، بطور سریع نیازمند بروزرسانی هستند. عدم انعطافپذیری چارچوبهای سئو آنزور اصلی این حرفه است که آیا میتوان با بروزرسانی آنها، مقابله با تغییرات انجام داد یا خیر. وجود چارچوبهای مانع در سئو از دو طریق تعهد و زمانپذیری آن است.
پیشرفت سریع در سئو به معنای این نیست که عوامل ساختار یافته بتوانند با تغییرات پیوسته در دنیای سئو روئوش دهند. اما آیا این مبارزه با ارقام کوچک و تغییرات جزیی باعث تقویت سئو نیز میشود؟ هرچند روند مناسب همچنان یکی از مهمترین گزینههای سئو است، اما باعث صرفهجویی زمان و تلاش نیست.
متوقف نشدن در یکی از شيوههای سئو راهحل برای چارچوبهای غیر انعطافپذیر نیست. برون رفت از چارچوبهای سئو باعث دور شدن از نکات اصلی مهمترین گزینههای سئو میشود. بدین منظور، فیزیک این موضوع نقش بالایی دارد. برای مثال قوانین استراتژی شما را محدود یا با این قانون موافق یا مخالفتان است؟ اگر قوانین توافقی هستند پس از آن مشخص است که همکاری کنید یا نه. اگر قوانین غیرقابل تغییر هستند بطور اصلی با چارچوبها سروکار دارید.
در آخر سئو مانند هر رکن دیگر نیاز به یادگیری بطور علمی و حاصل از تجربیات قبلی دارد. سپس هر روز با مرور چارچوبهای سئو و بر خلاف آنها عمل کنید.