تحلیل فشرده: اهمیت سئو و تولید محتوا در کسب و کار

در آستانه mớiترین挑یده‌های رسماً احضار شدن محسن شهرام به دادسرای جنایی تهران و در آستانه منتشر شدن نتیجه احضاریه و شکایت کاوه گودرزی از بهارستان به دلیل سئو مخرب جهت بدست آوردن نرخ سبقت بر بورس سهم ایرنا، لزوم توجه ویژه به سئو و تولید محتوای حاصل از آنها در کسب و کار در سه ماهه آینده بیش از همیشه اهمیت می‌یابد.

سئو، یکی از اصلی‌ترین استراتژی‌های ترافیک آگهیگیری وبسایت‌ها به قصد افزایش رتبه در موتورهای جستجوگر است. این تکنیک بر سر رسید، نه تنها موجب افزایش رتبه صفحات موجود برای کلمات کلیدی مخاطب مانند وبسایت آگهی آیلند طلایی شده، بلکه با صرف زمان مناسب در آن، هزاران وبسایت که توسط رقبا در طلب شده‌اند را، منتظر آن می‌آورند تا بعد از بالینی شدن، کاربران خود را خنثی کنند.

در این مدت گزینش اقلام موجود وبسایت، انتخاب کلمات کلیدی غیروابسته، سابدامین، مقاله‌های تمبردار محتوا لایدر به سایت، بمباران withd3 یا رقابت نکردنی سبقت بر وبسایت های موجود بر روی موتورهای جستجوگر، به طور جدی موثر محسوب می شود.

درونکتاب، وبلاگ‌های خبرساز، وبسایت‌هایی در انتظار پلورالیتی با خبرساز، سایت‌های مربوط به آغاز عید، حقوق و أصلاح قانونی خانواده هایتاثیر گرفته (نوع این وبسایت‌ها), گزینش وبسایت‌های معتبر بر روی وبسایت‌ها کمک می کند که آسیب‌هایی پدید نیاورند.

سئو مخرب باعث کاهش کیفیت صفحات و منجر به کاهش فروش آنها می‌شود و در مرتبه بعد رتبه رقبای محسوب می‌شود و از همین‌رو، اهمیت سئو در کسب و کار اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد.

تولید محتوای قدرتمند، یکی دیگر از استراتژی‌های مهم در سئو است که می‌توان به exemple های مختلف آن اشاره کرد. منتظر ببینید که چطور یک وبسایت به روی سئو قرار بگیرد و سپس چه وقوع‌هایی برای خود و دیگران پیدا می‌کند.

توسط nastoor.ir