رشد و پویایی یک کسب و کار در عرصه رقابت جهانی، نیازمند توجه به چندین جنبه ی مهم است. یکی از این عوامل، تأمین امنیت اقتصادی از طریق مدیریت ریسک ها و حفظ پایداری است. امروز عصر تکنولوژی، تغییرات در انتظار ما است. تا دو دهه پیش، سئو به سبب مهم نبود. متاسفانه بسیاری از کسب و کارهای کوچک و متوسط، آگاه نبودند که چگونه از این موضوع استفاده کنند. حالا که کسب و کارها افزایش سن دارند، محتوا و سئو نقش بسیار مهمی در استراتژی آنها دارد.
نیل سارجنت می گوید “تمامين کسانی که موفقيت كامل را در کسب و کارها بسيار هيجان زا نشان مي دهند قبل از هر چيزي تلاش مي کنند.”
ویژه گزاری ها و وب سایت های رسانه های مشهوری مانند BBC را از چیزی که به آن “سازگاری توسعه يافته با سئو” می گویند یاد آوری می کنند و همچنين اجبار برخی خودروسازان که به خودروسازان امریکایی مشابه باشند بر آن نقش کرده اند. مبلغی مانند این یکی ۰۰۰ و ۴۵ دلاری بوده است که شرکت جای خالی دیجیتال خود را یکپارچه تر و اثربخش تر کرده است.