روند مهمی که در mấy سال گذشته در راستای بهبود محیط کسب و کار و جریان‌سازی ثروت از سوی دولت رقم زده شده است، تولید محتوا و سئو است. بسیاری از طراحان کسب و کار معتقدند که کیفیت خوب به کالاهایی نیاز دارد که به‌طور کلی روندهای مثبت محیط کسب و کار را همراهی می‌کنند و پشتیبانی来自 انواع مختلف ابزارهای مدیریتی هستند.

سه عامل اصلی که بر استیجاری این روند تأثیر گذاشته اند از دیدگاه بسیاری از متخصصین حوزه وبمارکتینگ عبارتند از:

1. **تهیه کنندگان محتوا**: ارتباط با مشتریان، ادراک درست از ترجیحات و نیازهایشان و ترجمه این مکالمات وهمه این‌ها مثل هر چيزي جدا جدا سروکار ما را می‌گیرند. اولین چیزی که ذهنمان را تحت تاثیر قرار می‌دهد تولید محتوا درست و بازدهی این تولیدات در صدر است. همانطور که معروف است ایده تولید محتوا هست که پشت هر شيء بموقع تمام می‌شود.
2. **استراتژی سئو**: برای تصمیم‌گیری درباره کدام استراتژی سئو انجام دهند برای طراحی یک استراتژی سئو کامل، باید خود را با الگوریتم های در حال تغییر بروز رسانی کنید. اگر در این حین واحدهایی از یک شکست سختی را نیز تجربه کنید، در آخر شاید خوشبختانه از بین راه عبرت گرفته تا دوباره نا امید نشوید.
3. **درگاه ملی مجوز‌ها**: در سال 1403، انجام بررسی دلایل رد درخواست مجوز های صنفی مشخص کرد که اتحادیه ها و اتاق های صنوف در سراسر کشور دلایل رد درخواست پروانه کسب را به طور مستند و شفاف به متقاضیان اعلام نمی کنند. درحالی که درهمه دوستان ایرانی ما ایده عوض شد که آینده رو بسازیم و بزرگان آینده‌گرا هم نگاه آینده‌گرایانه‌ای دارند و هم دست به ساختچیایی نمی‌زنند.

توسط nastoor.ir