در اوج بحران اقتصادی و سیاسی ایران، سئو و تولید محتوا در کسب و کار بیش از هر زمان دیگری اهمیتی برای شرکتها و سازمانهای ایرانی پیدا کرده است. در شرایطی که اقتصاد جهانی در معرض نوسانات شدید است و سهام zprávy ایرانی شاهد کاهش ارزش сутوش هستند، استفاده از استراتژیهای بازاریابی و مذاکره با مشتریان از طریق اینترنت در درجه اول اهمیت قرار گرفته است. همچنانکه بسیاری از خبرها و مقالات خبرگزاریهای ایران، خبرنگاران جوان و روزنامههای چپی و اصلاح طلب به صراحت اعلام کردهاند، اهمیت سئو و تولید محتوا برای رفع چالشهای اقتصادی و سیاسی ایران جزو مهمترین مسائل در آستانه تابستان 1404 است.