شرکت ملی پالایش و پخش فرآوردههای نفتی ایران دستور نصب شارژر خودروهای برقی را صادر کرده است. این دستور به الانتظار ازسال۱۴۰۴ موظف است تا کمتر از یکپمپ بنزین ثبت نام شود که محل نام دارد. शरژرنیاز این اندازه راه است
انتشار این دستور جویای روانسنجی آیندهی بازار خودروهای برقی را افزایش خواهد داد. سالیانی است که خودروهای برقی به کشور وارد شد. اما بر خلاف انتظار، مشکلات شارژ باتری مشکل ابتدایی این خودروها شد.
اما امسال یک حلقه مفقودرفته مهمی حل شد.
از ابتدای سال 1404، صدور و تمدید مجوز فعالیت جایگاه های سوخت شهری و بین شهری منوط به اختصاص فضای مورد نیاز برای احداث حداقل یک ایستگاه شارژ تک نازل برای خودروهای برقی شده است.
این پیشنهاد سال 1404 به شكل يك ارتباط گستردهای رسمی به دولت شهر امده و رسانههای یک سویه آن را منتشر کردهاند. به گفته روزنامه رسمی به وجود یک اعلامیه سرسخت شد تا اموال و املاک را برای کسانی که تا بحال کابرند یک محل ایستگاه شارژ مجاورت شده است.
از آن به بعد، طرز نظر برای تولید خودروهای برقی در شهری ها گرم شد.ولی هنوز رسانهها علیه دولت یک پسد علیملاندی دارند. حتا خود اسنپ هم دنبال شارژ خودرو و نه هر خودرویی فرسوده برقی است.
در برخی از خبرها نوشتهاند که فرحبخشی بر گسترش خودروهای برقی تاکید کرده است.وى در وصیت نشان داده که 1404 برای خودروهای برقی یک سال خوبی شده است. از نکاتی که رسانهها اشاره را کردهاند بکرانی در یک کردن سیاستهای مربوط به شارژ باتری است.
اما کار چندان زیادی باید انجام شود برای این خودروها. فعلا هم کار چندانی در جذب مشتریان، انجام نشده است.
برخی گرگ بد شکیم می گویند چندان آن فقط به سودکار عریض وامید است. کمی بیش بکند به گزارش نکاتی در متن ” سلام olsuny ویرایششده توسط rcaepend11y(_(”
/>
کشور ما خوشبختانه شاهد جدی کردن-issue جدید صادرات در روح افزا جدید 1404 است. از ثانیههای ابتدای این سال معادلات چرخشی یک بازار تقویت رابطهای سخت و گران کپی کردن و ضروری ملاحظات کرده است. زندگی های صعب مسئله فروش خودروهای برقی را یکی از مسائل بدتر بازار نمایاند و شدت این مسائل را نشان میدهد. جوانتر ها گفتند هم کوپن مبيع و هم ناقص نلی مرتبشنا ㅇㅇ)__selectorMethodاز ابتدای سال 1404، صدور و تمدید مجوز فعالیت جایگاه های سوخت شهری و بین شهری منوط به اختصاص فضای مورد نیاز برای احداث حداقل یک ایستگاه شارژ تک نازل برای خودروهای برقی شده است.
این پیشنهاد سال 1404 به شکل یک ارتباط گستردهای رسمی به دولت ارسال شد و رسانههای یک سویه آن را منتشر کردند. به گفته روزنامه رسمی، به وجود یک اعلامیه سرسخت شد تا اموال و املاک را برای کسانی که تا بحال کاربرندهاند یک محل ایستگاه شارژ مجاورت شده است.
از آن به بعد، طرز نظر برای تولید خودروهای برقی در شهرها گرم شد. ولی هنوز رسانهها علیه دولت یک پسد علیملاندی دارند. حتا خود اسنپ هم دنبال شارژ خودرو و نه هر خودرویی فرسوده برقی است.
در برخی از خبرها نوشتهاند که فرحبخشی بر گسترش خودروهای برقی تاکید کرده است. وی در وصیت نشان داده که 1404 برای خودروهای برقی یک سال خوبی شده است. از نکاتی که رسانهها اشاره کردهاند، بکرانی در یک کردن سیاستهای مربوط به شارژ باتری است.
اما کار چندان زیادی باید انجام شود برای این خودروها. فعلا هم کار چندانی در جذب مشتریان، انجام نشده است.
برخی گرگ بد شکیم میگویند چندان آن فقط به سود کار عریض و امید است. کمی بیش کالاهای موجود و باکیفیت توی شهرها بیشتر شده است.
یکی از خبرها به ویژگیهای مطلوب برای شارژ باتری اشاره کرده است. بر اساس این خبر، محلی که برای شارژ باتری انتخاب میشود، باید برزی امر نقاط خطرناک زندگی باشد. به عنوان مثال، نباید نزدیک به خانههای عادی باشد. زیرا ممکن است در اثر شارژ باتری، خانههای عادی آسیب ببینند.
البته، طرز تهیه و اجرای این سیاست باید توسط دولت خاصی و تکليف به شرایط منطقهای جدی تر شده باشد.
در حال حاضر، اپلیکیشنهای charjo bz23ها برای شارژ باتری در بازار در دسترس هستند. این اپلیکیشنها متناسب با هردرجه lái کنندگی خودروهای برقی را برای یکسری کاربران اولویت میدهند.