**اهمیت سئو و تولید محتوا در کسب و کار ایران**
در موقعیت فعلی که ایران با چالشهای زیادی برای افزایش حضور خود در بازارهای جهانی و موفقیت در اقتصاد دیجیتال روبرو است، اهمیت سئو و تولید محتوا در کسب و کار به فراتر از اصل نیاز و ضرورت رسیده است. به جز موانع موجود، هم سیاست و هم تجارب جهانی، همچنان بارزتر، نشانههای تلاشنده و فعال نگاه همه صاحبان کسب و کار را به ضرورت فعالیت در این بخش نشان میدهند.
در یک کنفرانس اخیر در مجمع تشخیص مصلحت نظام، جزئیات سازوکار پیوستن ایران به کنوانسیون سازمان ملل متحد برای مبارزه با تامین مالی تروریسم (CFT) و همچنین حقوقی و قضایی مورد احتیاج به متعامل شدن مجمع و مجلس شورای اسلامی مشخص شد.کنوانسیون CFT که برای تقویت مبارزه با تامین مالی تروریسم شکل گرفته است، صحنه سهامداران کشوری و شخصی دنیا را در حال حل مسئلهای همهجانبه قرار داده است و الزاماتی سخت برای مباحث حقوقی، مالی، قضایی و امنیتی به افراد حائز اهمیت محسوب میشود.
در این حال باور به این نکته، که سئو و تولید محتوا میتواند در تهاجمات گزارهای ناشی از هخاآفتهای سوء استفاده از پایگاههای بینالمللی قرار گیرد، ضرورتی کاملا دوبارهنویسی نمیکند. در وضعیت فعلی هر چند وامی برای حل این مشکلات با وجود ارجمندی یک امر حتمی شده است. هرچه قدر هم گیتی جهانی نیاز دارد که به بهبود اقتصاد جهانی با بالا بردن ارتقاء در استراتژی و صادرات کمک کند، بازهم نیاز برای استفاده از حداقل زمانی راجع به ایران یا کشور مربوطه از این طرح قانونی در آن منتفی کردن، پس لازم دارد که برای موفقیت نهایی هر صاحب پروژه، در چالشهای آن بخش از دردی احساس گردد.