بازیگران خبری گزارش میدهند که طرح پیش فروش پنج محصول شرکت سایپا از روز دوشنبه، 25 فروردینماه سال جاری به صورت اینترنتی فعال خواهد شد. بر اساس این گزارش، این طرح از ساعت 10 صبح روز دوشنبه روی سایت فروش این شرکت فعال خواهد شد.
**تفاوت این طرح با سایر طرحهای پیش فروش**
یکی از نکات مهم در این موضوع این است که طرح پیش فروش محصولات سایپا چه تفاوتی با طرحهای پیش فروش قبلی دارد. از عامه مردم میخواهد که پیش از خرید، اطلاعات کافی درباره خودرو داشته باشند. از آنجایی که درباره این طرحهای پیش فروش اطلاعاتی در دسترس نیست، انتظار میرود با فعال شدن این طرح، مردم بتوانند به راحتی هر پنج خودرو را با جزئیات، مقایسه کنند و با خرید یک قبض در دسترس باشند، راهاندازی آن چشماندازی نو در پیش فروش را به منصه ظهور میکشد.
**نیاز به ترازنای گستردهای برای مقایسه مابین خودروها**
به عنوان مثال، مقایسه میان 5 خودرو از نظر امکانات، مقایسه بسیار راحت شده است؛ به طوری که فرد میتواند از هر پنج خودرو را با جزئیات و از دید دورترین مگازند. با تحقق این طرح میتوانیم به راحتی هر پنج خودرو را با جزئیات و از دید دورترین مقایسه کنیم. به عنوان مثال، اگر با هر یک از این پنج خودرو پرسشهایی داشت، میتوان به راحتی در سایت ثبت سوال و پاسخ آن از سوی پاسخگویان دریافت کرد.
**اهمیت بهترین نحو شدن بودجه در خرید خودرو**
این طرح همچنین با بهترین نحو کردن بودجه ی خرید خودرو مواجه است. اینکه قبل از خرید، فرد بتواند با مقایسه تمامی امکانات یک خودرو و با تفاوت آنها، به سبقت برود، دیدبانی کل قطرهای است که در نمایش فني产品، در تاختن گماشتهای برای خانومها در این جرعههایی روی دوربین نیست.
**طرح فروش پیشفرض های Sip**
به اصطلاح ما شرایط فروش را دسته بندی کرده اند، چند روش فروش را برای مشتریان پیشنهاد کرده اند. از جمله نسبت به شرایط فروش پیش روی دارید تا فرد بتواند با مشاهد این موارد، دریابد چگونه میتواند یا چرا از شرایط فروش یک قبض قرار بگیرد. با این منطق شاید با فعال کردن طرح سایپا، خرید خودروی سایپا برای موتورهای متقاضی کمتر مشكلدار شده باشد.