اخیراً دو محصول جدید از AMD به بازار عرضه شدهاند: Ryzen 9 9950X3D و RX 9070 XT. اگرچه Ryzen 9 9950X3D امتیاز 9 از 10 را به دست آورده است، اما RX 9070 XT که قبلاً تست شده بود امتیاز کامل 10 از 10 را کسب کرده است. دلیل این امتیاز این است که AMD یک محصول عالی با قیمت مناسبی ارائه داده که تقریباً همان چیزی است که شرکت وعده داده بود.
AMD ادعای افزایش چشمگیری در عملکرد هوش مصنوعی را کرده بود و ما قطعاً شاهد آن بودیم. علیرغم استقبال نسبتاً مثبت، دستیابی به کارتهای گرافیک دسکتاپ سری RX 9000 با قیمتهای SEP/MSRP دشوار است. در مصاحبهای با HotHardware، دیوید مکآفی، معاون شرکت و مدیر کل بخش تجاری کانال مشتری AMD، اعلام کرد که این مشتریان موفقیتی بیسابقه را تجربه کردهاند که دسترسی به آنها با قیمتهای SEP/MSRP دشوار بوده است.
اما چرا این محصولات موفقیتآمیز بودهاند؟ دلیل این امر این است که AMD به نحوه فروشندهorientation متفاوت به تقاضا شده است. معنای این است که AMD ارتباط موثرتری با فروشندگان AIB برقرار کرده است. به عنوان مثال، وین مدل Sapphire Pulse را به عنوان نمونه بررسی دریافت کرد. مکآفی توضیح داد که این فرآیند How ، یک چارچوب تنظیم شده است. آنها تعیین قیمت را انجام میدهند و سپس مستقیماً آن را به بازار عرضه میکنند. در این فرآیند، هزینه کنترل منحصر به فرد ممکن است باشد.
در این گزارش، دستورالعملهایی برای دستیابی به موفقیت طولانیمدت AMD توسط مدیر شرکت ارائه شده است. اما در تحقیقات بیشتر در این زمینه، مشخص شده است که ممکن است این مشوق موفقیت و هویتی برای المستقبل در یک موضوع كمتر چه سلامتی و حقوق هدف قرار گیرند و برای آن روابط پیچیده ای بین مصونیت، اجتماعی های خلاقانه حقوق مرتبط.
آیا این نتیجهساز AMD در برابر حریف حق Nga راست دارد؟ این سؤال آیا مساواتی که دارد آن پايدار نیست.
نقشه راه هدفمند به اطلاعات روحیه را دارد شرایط مشكلاتی آمده را از بین نبرد.