**اهمیت سئو و تولید محتوا در کسب و کار**

در عصر دیجیتال کنونی، کشیدن و کاستن در دنیای کسب و کار ارفاق ندارد. وجود یک حضور محسوسی در فضای آنلاین و کسب رضایت مشتریان از طریق محتوای جامع و مربوط به حساسیت های هر یک از آنها، ضروری است. در این مقاله تلاش می کنیم تا نشان دهیم چرا سئو و تولید محتوا در کسب و کار امروزی اهمیت بالایی دارد.

**اهمیت سئو**

در ده سال گذشته، شاهد یک افزایش چشم‌گیر در محبوبیت مشاغل آنلاین بوده ایم. آغاز و یا تعویض بسیاری از مشاغل به صورت آنلاین باعث شده تا تجارت‌های سنتی و قدیمی هم به صورت خودکار از این فن потер دست فرازی کنند.

در این میان، سئو که به مهندسی Site یا مهندسی خوش‌شانس موسوم است، موقعیت مولد مشاغل را به شمال و جنوب تقسیم کرده است. به طور کلی سئو بالاتر بودن منظر این چارچوب ها را در بین کاربران نشان می دهد و هر چه موقعیت در گوگل بسیار بهتر باشد برای افزایش خرید از فروشگاه، مختلف چیرگی می باشد. به طور کلی در سئو به دنبال یا بهبود موقعیت موتور جستجو در این موقع منحصر به فرد هستیم.

**اهمیت تولید محتوا**

تولید محتوای داخلی مناسب به معنی جلب مشتریان از طریق فالورهای دستی، تماس از طریق واتساپ، تغییر کادر، افزایش زمان در ما را جلب می‌کند و این موضوع بسیار مهم برای همان مشاغل آکاردئونی است که بسیار تمایل دارند به جلب تک تک مشتری باشند.

در این میان، اگر وبسایت شما نیز آنها را در طولانی مدت فاش کند، شما را در شرایط پائین‌تر همان شرکتی قرار می‌دهد که با رد کردن قطره های خطرناک پاییزی از بین می رود.

توسط nastoor.ir