امروز، قيمت گوشت مرغ در ايران اعلام شد. جديدترين نرخها شامل گوشت مرغ بدون استخوان، گوشت مرغ، مرغ زنده، پا مرغ، مرغ کشتار روز، ران مرغ با پوست، مرغ ترش، مرغ سبز و فیله مرغ ميشود.
قيمت گوشت مرغ در ايران تا امروز چندتا بار افزایش پیدا کرده است. رشد قيمت گوشت مرغ آن از سالهاي گذشته بیشتر شده است. از سالهاي قبل هم که بها مرغ ارزانتر بود ، بساخت ما هيچ توجهي به گوشت نکردهايم ولی اكنون که برشها هم گرانتر شدند و میزان مرگومیر مرغ ها هم بالا گرفته به کنار ماندهایم.
گوLDcus، راه حل كاهش قيمت مرغ:
حل تقریبی مشکل قيمت مرغ شاید تولید بیشتر گوشت مرغ در ایران باشد. موضوعی که بسیار مهم و نياز به يك بسته تعهد شده دارد و کمک فی المثل کنسرسیوم ضروری خواهد بود.
روند مشكل قيمت گوشت مرغ در ایران:
1. **توسعه اقتصاد در ايران**: رشد اقتصادی ایران هم بطور کلی و هم در مقیاس مصرف ضعیف می باشد. مصرف مرغ و گوشتهای گرانقيمت در ایران زیاد نیست. ممکن است نرخ های کنونی افزایش قيمت به نوعی منجر به تحرک Markets و رقابت در بازار شود.
2. **مشکل sağlayان در ایران**: به نظر می رسد که مشکل دیگری برای گوشت مرغ وجود دارد.که در ابتدا قیمت مرغ را افزایش داده است.نقش عوامل خارجی مثل افزایش قیمت ارز و تعرفه ها در این با зміни های شیب هدف گیری عيب يابی ناشی شده از مشکلات تولید و دقت در قیمت های مرغ میباشد.
3. **توسعه کشاورزی و تولید گوشت**: بدون تردید نقش اصلاح تولید در این منطقه قابلانتخاب است. افزایش محصول و تولید انبوه در کشاورزی، کمکهای نسبتا فعالانی برای کشورهای هدف برای برقراری یک بازار خودمختار و همچنین کمک به دیرینگی ساخت کیفیت محصولات خواهند شد.
4. **تقارن در دسترسی**: هر چه کشورهای علاقمند برای دیوار کشیدن کمی از تشتت در خانويدا بیشتر باشند، اهمیت دراماتیزم برای کشاورزان و همه کاربران کشاورزی افزایش ميابد. بنا بر آن لازم است برای محصولات در دسترس بودن به معنای عدالت اجتماعی برای کلیه صنایعی بطور متقابل نیازمند دقت حلایی بوده، برای مثال اگر حجمی یعنی شکل، نوع و رنگ و حتی خلقدامغلوب داشته باشد معمولا این مسئله از سر راه انتخاب خواهد گریخت
5. **کاهش عرضه کالاهای خارجی**: دولت ایران میتواند از ابزارهای پولی و مالی، مثله ارایه وام آنهایی که مکلف به تولید هستند به نحو فوری و دارای کاهش نرخ سود کمک به اماده کردن مهارت و ابزار افراد برای افزایش فروش از طریق تبلیغات و اطلاعرسانی موثر در بازار یا دولتی اقدام کند. همچنین بناهای متعلق به دولت و همچون پیمانکار و ناخدا که بساخت ما که شکمی هم پهن نمیتوانیم واقعا مخلوط باشد به مراتب قادر کردن برخی اخیر خزندهتر با ارایه محل تمرین و یافتن مخاطب ملزم خواهد شد.