فرهاد زیویار در جلسه ستاد انتخابات استان که با حضور دبیر ستاد انتخابات کشور برگزار شد، انتخابات را یکی از ظرفیت‌های اساسی در نظام مرد‌م‌سالاری دینی دانست و افزود: در تاریخ چهل و پنج ساله بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، انتخابات در ایران در بالاترین ظرفیت مورد استفاده قرار داده شده است و قابل مقایسه با هیچ کشوری در دنیا نیست.

استاندار لرستان با بیان اینکه انتخابات در ایران همه‌ی بخش‌ها را در برمی‌گیرد افزود: در فرآیند انتخابات، تمام ارکان، اعضا و اشخاص تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز برای کشور به صورت عمومی و تخصصی مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

زیویار با بیان اینکه انتخابات در ایران صرف نظر از اینکه رشد و بلوغ را برای مردم به وجود می‌آورد، افزود: انتخابات ظرفیت اساسی و با اهمیت است که باید نسبت به همه بخش‌های برگزاری آن حساسیت داشت.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات در قوام و مداومت نظام گفت: اهمیت این موضوع آن‌قدر بالاست که در همه دوران مورد تذکر، توجه و اشاره امامین انقلاب بوده است.

استاندار لرستان گفت: مقام معظم رهبری در فروردین ماه ۱۴۰۲ با مهم خواندن انتخابات اسفند ۱۴۰۲، بر ۴ اصل امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت در انتخابات اسفندماه تاکید کردند تا ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو را به نهاد‌های اجرایی و نظارتی، احزاب و تشکل‌های سیاسی و مردم یادآوری کنند.

زیویار به برگزاری سلسله جلسات ستاد انتخابات کشور در سطوح مختلف اشاره کرد و افزود: این جلسات برای همه بخش‌های اجرایی انتخابات در نظر گرفته شده است و لازم است به منظور اثرگذاری بیشتر با ابزار و امکاناتی که در اختیار است به مردم منعکس شود.

source

توسط nastoor.ir