آیت الله رجبی در گفت‌وگو با رسا مطرح کرد؛

شهید یحیی السنوار؛ قهرمان جهانی در مبارزه با ظلم و ستم

رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با اشاره به شهادت شجاعانه یحیی السنوار در مقابله و مبارزه با رژیم صهیونیستی، شهید سنوار را «قهرمان جهانی» در مبارزه با ظلم و ستم عنوان کرد.

آیت الله محمود رجبی رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به روحیه مقاومت  شهید یحیی السنوار رئیس دفتر سیاسی حماس و خشم او از رژیم صهیونیستی اظهار داشت: شهید یحیی السنوار کسی بود که سال ها در زندان های رژیم صهیونیستی اسیر بود و با روحیه ای که از خود نشان داد، رژیم صهیونیستی موفق به شکست او نشد.

وی افزود: شهید یحیی السنوار بعد از آزاد شدن از زندان های رژیم صهیونیستی، شروع به برنامه ریزی علیه رژیم غاصب صهیونیستی کرد تا توانست واقعه هفتم اکتبر یعنی عملیات طوفان الاقصی را طراحی و بر علیه اسرائیل اجرایی کند.

رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) شهید سنوار را شخصیتی شجاع عنوان و بیان داشت: قطعا روحیه شجاعت و جنگاوری یحیی السنوار در فرماندهانی که با او همکاری داشتند نیز جریان پیدا کرده و شهادت او بر روحیه مقاومت و شجاعت رزمندگان و مردم غزه خواهد افزود.

آیت الله رجبی با اشاره به تخریب شخصیت یحیی السنوار توسط رژیم صهیونیستی و رسانه های همسو با آنان مبنی بر این که این شهید در کنار اسراء و در زیر زمین مخفی زندگی می کند، خاطرنشان کرد: شهادت یحیی السنوار نشان داد که وی دارای شخصیتی است که از هیچ چیز هراس نداشته و با حضور در خط مقدم نبرد با اشغالگران صهیونیستی، نشان داد که رهبری واقعی برای رزمندگان حماس بود.

وی افزود: حضور شهید سنوار در خط مقدم نبرد با اشغالگران صهیونیستی و همراهی با رزمندگان حماس نشان از عظمت روح این مرد بزرگ است که قطعا این روح بزرگ همانگونه که در این رشادت ها شگفتی آفرید در روحیه مردم غزه و رزمندگان مقاومت فلسطین نیز تزریق شده و روحیه حماسی این شهید بر فرماندهان مقاومت، رزمندگان و مردم غزه بیش از پیش اثر خواهد گذاشت.

رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با بیان این که خدا را شاکریم که دشمنان ما را از احمق ها قرار داده است ابراز کرد: رژیم صهیونیستی با انتشار فیلم مبارزه و مقاومت قهرمانانه یحیی السنوار دچار حماقت شد و این فیلم نشان داد که یحیی السنوار در مبارزه با ظلم و ستم، قهرمان جهانی است.

وی افزود: مطمئنا این حرکت ها ادامه داشته و خون شهید، جریان مقاومت غزه را دوچندان قوی تر و استوارتر از گذشته خود خواهد کرد.

آیت الله رجبی اظهار داشت: دشمن صهیونیستی فکر می کند که با شهادت رزمندگان و فرماندهان جبهه مقاومت حرکت آنان را متوقف خواهد کرد؛ درحالی که درخت تنومند جبهه مقاومت با این خون ها پربارتر شده و حرکت آن تشدید می شود تا ان شاءالله نابودی رژیم صهیونیستی را تسریع ببخشد.

source

توسط nastoor.ir