مایکروسافت آخرین بروزرسانی پیش‌ نمایش نسخه غیر امنیتی ویندوز 10 نسخه 22H2 را با شماره KB5045594 و شماره بیلد 19045.5073 منتشر کرده است. این بروزرسانی شامل یک مدیر حساب جدید در منوی استارت و برخی اصلاحات باگ‌ها است.

 

بروزرسانی جدید ویندوز 10 با ویژگی‌های جدید منتشر شد

 

فهرست تغییرات:

نکات برجسته

توجه: در زیر خلاصه‌ای از مسائل کلیدی که این بروزرسانی در هنگام نصب این KB برطرف می‌کند، آورده شده است. اگر ویژگی‌های جدیدی وجود داشته باشد، آنها نیز فهرست می‌شوند. متن پررنگ داخل کروشه‌ها نشان‌ دهنده مورد یا حوزه تغییراتی است که مستند می‌کنیم.

  1. [منوی استارت] جدید! این بروزرسانی آغاز توزیع مدیر حساب جدید در منوی استارت را اعلام می‌کند. طراحی جدید این امکان را فراهم می‌کند که حساب خود را به‌ راحتی مشاهده کرده و به تنظیمات حساب دسترسی داشته باشید. برای تغییر به یک کاربر دیگر، روی سه‌نقطه (…) کنار گزینه «خروج» کلیک کنید. دستور قفل اکنون در منوی پاور قرار دارد. توجه: این تغییر ممکن است برای همه کاربران در دسترس نباشد زیرا به‌ صورت تدریجی توزیع می‌شود.

  2. [پرینتر چند منظوره (MFP)]


    1. رفع اشکال: وقتی از کابل USB برای اتصال به آن استفاده می‌کنید، در زمانی که نمی‌خواهید، متن دستور شبکه خاصی را چاپ می‌کند.
    2. رفع اشکال: در هنگام استفاده از کابل USB برای اتصال به یک MFP، درایور اسکنر نصب نمی‌شود.

بهبودها

مهم: از EKB KB5015684 برای بروزرسانی به ویندوز 10 نسخه 22H2 استفاده کنید.

این بروزرسانی غیر امنیتی شامل بهبودهای کیفی است. در زیر خلاصه‌ای از مسائل کلیدی که این بروزرسانی در هنگام نصب این KB برطرف می‌کند، آمده است. اگر ویژگی‌های جدیدی وجود داشته باشد، آنها نیز فهرست می‌شوند. متن پررنگ داخل کروشه‌ها نشان‌ دهنده مورد یا حوزه تغییراتی است که مستند می‌کنیم.

  1. [vmswitch] رفع اشکال: یک vmswitch خطای توقف را تحریک می‌کند. این موضوع زمانی رخ می‌دهد که از تیم‌ بندی بارگذاری و شکست (LBFO) با دو سوئیچ مجازی در یک ماشین مجازی (VM) استفاده می‌کنید. در این حالت، یکی از سوئیچ‌های مجازی از مجازی‌ سازی ورودی/خروجی ریشه‌ای واحد (SR-IOV) استفاده می‌کند.
  2. [بروزرسانی به ویندوز 11] رفع اشکال: یک وضعیت رقابتی باعث خطای توقف 0x3B می‌شود. این ممکن است زمانی رخ دهد که از ویندوز 10 به ویندوز 11 بروزرسانی کنید.
  3. [شماره‌های تلفن فعالسازی محصول] رفع اشکال: این بروزرسانی شماره‌های تلفن جدیدی را برای چندین منطقه اضافه می‌کند.
  4. [تنظیمات کشور و اپراتور (COSA)] رفع اشکال: این بروزرسانی پروفایل‌ها را برای برخی اپراتورهای موبایل بروز می‌کند.
  5. [برنامه‌های WebView2] رفع اشکال: آنها ورودی را از کنترلرهای Xbox 360 و بلوتوث شناسایی نمی‌کنند.
  6. [Azure Virtual Desktop (AVD) (مسئله شناخته‌ شده)] رفع اشکال: ممکن است هنگام ورود به AVD، صفحه سیاهی را مشاهده کنید. همچنین ممکن است متوجه شوید که نمی‌توانید از حساب خود خارج شوید. صفحه سیاه حتی پس از قطع و اتصال مجدد به AVD همچنان باقی می‌ماند. لاگ رویدادهای برنامه، ID رویداد 1000 را نمایش می‌دهد که نشان‌ دهنده خطا در svchost.exe_AppXSvc است.

 

اگر بروزرسانی‌های قبلی را نصب کرده‌اید، تنها بروزرسانی‌های جدید موجود در این بسته دانلود و بر روی دستگاه شما نصب خواهد شد.

 

بروزرسانی پشته خدمات ویندوز 10 (KB5046823) – 19045.5071

این بروزرسانی بهبودهای کیفی را برای پشته خدمات ایجاد می‌کند، که مؤلفه‌ای است که بروزرسانی‌های ویندوز را نصب می‌کند. بروزرسانی‌های پشته خدمات (SSU) اطمینان حاصل می‌کنند که پشته خدمات شما قوی و قابل‌اعتماد باشد تا دستگاه‌های شما بتوانند بروزرسانی‌های مایکروسافت را دریافت و نصب کنند.

 

مسائل شناخته‌ شده در این بروزرسانی

مایکروسافت در حال حاضر از وجود هیچ مشکلی در این بروزرسانی آگاه نیست.

source

توسط nastoor.ir