به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در محکومیت اقدام مذبوحانه تعدادی معلوم الحال موسوم به مجمع محققین و مدرسین بیانیه ای صادر کرد.

متن کامل این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَإِذَا قِيلَ لَهُمْ لَا تُفْسِدُوا فِي الْأَرْضِ قَالُوا إِنَّمَا نَحْنُ مُصْلِحُونَ، أَلَا إِنَّهُمْ هُمُ الْمُفْسِدُونَ وَلَٰكِنْ لَا يَشْعُرُونَ

و زمانی که به آنها گفته می‌شود که (با اعمال و گفتارتان) موجب فساد در زمین نشوید؛ میگویند ما اصلاح‌طلب هستیم. همانا شما افساد‌طلب هستید ولی نمی‌فهمید.

در بیانیه اخیر جمع موسوم به مجمع مدرسین حوزه علمیه در پی شهادت شهید یحیی سنوار، این بار خواسته ی دشمنان ملت مظلوم فلسطین و آمریکا ی جنایتکار از زبان برخی از مدعیان اصلاح‌طلب، مبنی بر طرح دو دولتی در حل مسئله فلسطین بیان گردید.

این نه سهوالقلم بلکه منویات باطنی این  جمع مذکوراست [ مجمع متخلفین و مندرسین] که هراز چند صباحی با همخوانی دشمنان  مطالبی گفته و از سخنان این عقب ماندگان شنیده می شود و اینبار نیز در قالب تعظیم مقام شهید سنوار که طراح عملیات تاریخی طوفان الاقصی بود، این طیف گستاخ به تکرار طرح منسوخ و استعماری « پیمان اسلو» هم نوا با دشمن پرداختند و همان پیشنهاد کثیف و خائنانه دشمن را تکرار کردند و کج فهمی،انحراف و ضلالتشان را در این موقع حساس نشان دادند.

همراهی و هم عهدی با خواسته دشمنانی که با امضای سند آن، سال‌ها راه را برای توسعه ظلم و تجاوز و آدم کشی رژیم صهیونی باز کرد. باید توبه کنید و از پیشگاه امت اسلام رسما عذر خواهی کنید، شما مارهای خوش‌خط و خال در حوزه، گویا در لابلای تاریخ  چون درماندگان  متحیر در عدم فهم و بصیرت مانده‌اید و یا ماموریتی جدید در ترویج دشمن را به عهده گرفته‌اید.

مجمع نمایندگان طلاب وفضلای حوزه علمیه قم ضمن محکومیت این بیانیه دشمن شاد کن، سوی مجمع دروغین محققین و مدرسین را پیاده نظام رژیم کودک‌کش و خونخوار صهیونیستی می‌داند و از مراکز قضائی خواستار است که با برخورد قاطع، التیام بخش تالم قلوب داغدار امت اسلام از وقاحت و ضلالت این گروه نابخرد و ورشکستگان عقیدتی و سیاسی باشند.

والسلام علی من التبع الهدی

مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم

 

source

توسط nastoor.ir