بیش از یک ماه پیش، در ماه سپتامبر، مایکروسافت تأیید کرد که نسخه‌ای از اپلیکیشن جدید Planner خود را برای Teams در وب منتشر خواهد کرد. امروز، این شرکت تأیید کرده است که اپلیکیشن جدید Planner در وب اکنون برای کاربران سازمانی که دسترسی به انتشار زودهنگام (Targeted Release) دارند، در دسترس است.

 

انتشار نسخه وب جدید Planner مایکروسافت برای کاربران سازمانی

 

در یک پست وبلاگی، مایکروسافت اعلام کرده که به دنبال دریافت بازخورد بیشتر از این کاربران اولیه انتشار زود هنگام است، پیش از آنکه نسخه وب اپلیکیشن Planner را برای تعداد بیشتری از کاربران عرضه کند. اکنون کاربران سازمانی بزرگتر می‌توانند به وب‌ سایت Planner مراجعه کرده و آن را بررسی کنند. این کاربران همچنین می‌توانند بازخورد یا مشکلات خود در نسخه وب را از طریق دکمه “بازخورد” که در گوشه سمت راست بالای اپلیکیشن Planner وب قرار دارد، ارسال کنند.

مایکروسافت اضافه کرده که مشتریان فردی اپلیکیشن Planner باید برای بررسی نسخه جدید وب منتظر بمانند، زیرا این شرکت در حال حاضر فقط نسخه انتشار زود هنگام را برای مشترکین سازمانی بزرگ ارائه می‌دهد. اگر فکر می‌کنید که سازمان شما باید به انتشار زود هنگام Planner در وب دسترسی پیدا کند، می‌توانید با ادمین IT شرکت خود تماس بگیرید تا ببینید آیا می‌توانند سازمان را برای این انتشار زود هنگام ثبت کنند.

همانطور که در نسخه منتشر شده قبلی اپلیکیشن Teams نیز بود، نسخه جدید مبتنی بر وب اپلیکیشن Microsoft Planner ویژگی‌های چندین اپلیکیشن را با هم ترکیب می‌کند، از جمله Microsoft To Do، نسخه قدیمی‌تر Planner و Microsoft Project برای وب. این نسخه همچنین از قابلیت‌های هوش مصنوعی تولیدی (Generative AI) که در Microsoft Copilot گنجانده شده است، پشتیبانی می‌کند.

افرادی که به طرح پرمیوم (پولی) در اپلیکیشن Planner وب دسترسی دارند، می‌توانند به ویژگی‌های اضافی مانند نمایش Timeline (خط زمانی)، فیلدهای سفارشی، تاریخچه وظایف، بار کاری تیم، مدیریت اهداف و موارد دیگر دسترسی داشته باشند.

مایکروسافت هنوز زمان مشخصی برای دسترسی عمومی همه کاربران Microsoft 365 به نسخه وب اپلیکیشن جدید Planner اعلام نکرده است.

source

توسط nastoor.ir