به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی به شهرها و روستاهای فلسطین و لبنان و شهادت ده‌ها هزار نفر از مردم بیگناه و از بین رفتن معیشت و تخریب منازل و ساختمان‌های مردم و در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی (مبنی بر وجوب کمک و حمایت از مردم مظلوم لبنان و فلسطین و آغاز چهارمین مرحله از پویش «ایران همدل» بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جبهه مقاومت یک جبهه ایمانی منسجم و مقتدر است. ایران، لبنان، فلسطین، عراق، یمن، سوریه و دیگر اجزاء مقاومت در جهان، هم در میدان با یکدیگر هم‌افزایی و هماهنگی دارند و هم در عرصه برنامه ریزی و راهبرد در کنار هم و همراه هم هستند. این استحکام درونی با اتکا به قدرت لایزال الهی شکل گرفته و إن‌شاءالله با امداد و نصرت الهی به پیروزی نهایی خواهد رسید.

امت اسلامی در بُعد همراهی و حمایت از جبهه مقاومت حضوری پر شور داشته و حوادث خونین غزه و لبنان بر وحدت و همبستگی بین شیعیان و اهل سنت افزوده است.

این روزها که پس از یک سال حمایت‌های قاطعانه حزب الله لبنان از مردم غزه، اسرائیل جنایتکار، آتش کینه و فساد خود را بر مردم شریف لبنان نیز گشوده است، جمع کثیری از مردم غیور این سرزمین از خانه و کاشانه خود رانده شده‌اند و به دیگر کشورها پناه آورده‌اند و مردم شریف ایران نیز چندی است که میزبان مردم شریف لبنان‌اند. گروه‌های مختلف مردمی و همچنین نهادهای حمایتی و امدادی در زمینه اسکان، تأمین مایحتاج معیشتی و همچنین مسائل درمانی وارد کار شده‌اند و سعی دارند بخشی از آلام این عزیزان را تسکین دهند.

در ادامه‌ی این حمایت‌ها و کمک‌های مردم خیر اندیش، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تقدیر از همه گروه‌های جهادی و تشکل‌های مردمی، از مؤمنین می‌خواهد در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر کمک و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و لبنان، به چهارمین مرحله‌ی پویش مردمی «ایران همدل» که به‌منظور جمع‌آوری مشارکت‌های نقدی هموطنان عزیز برای کمک به مردم مظلوم فلسطین و لبنان و با مدیریت دفتر معظم‌له آغاز به کار کرده است، بپیوندند.

هموطنان عزیز می‌توانند با استفاده از کد دستوری (#۱۴*) یا با واریز مبلغ کمک خود به شماره کارت (۰۰۰۷ ۰۰۰۰ ۹۹۸۲ ۶۰۳۷) و شماره شبای (IR۳۲۰۲۱۰۰۰۰۰۰۱۰۰۰۱۶۰۰۰۰۵۲۶) در این پویش ملی، مشارکت کنند.

بی‌شک، لطف خداوند متعال همه مؤمنینی را که با مال و جان خود مجاهدت می‌کنند و برادرانشان در جبهه مقاومت را تنها نمی‌گذارند، شامل خواهد بود و این عمل دینی و انقلابی در درگاه الهی سعیی مشکور و مقبول است.

«فَضَّلَ اللَّهُ الْمُجَاهِدِینَ بِأَمْوَالِهِمْ وَ أَنْفُسِهِمْ عَلَى الْقَاعِدِینَ دَرَجَهً وَ کُلًّا وَعَدَ اللَّهُ الْحُسْنَىٰ»

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

source

توسط nastoor.ir