فایل‌ ها، یک مدیر فایل شخص ثالث برای ویندوز 10 و 11، بروزرسانی جدیدی دریافت کرد. نسخه 3.7.11 یک نسخه اصلی با ویژگی‌ های جدید فراوان نیست (این نسخه بر روی نسخه 3.7 که در اوایل سپتامبر منتشر شد، ساخته شده است)، اما همچنان تغییرات خوشایندی را در خود جای داده است، مانند امکان تغییر نام چندین فایل به طور همزمان، بهبود برخی از پنجره‌ های گفتگو و رفع اشکال.

قابل توجه ترین تغییر در Files 3.7.11، تغییر نام گروهی فایل‌ ها است. شما می‌توانید محدوده‌ای از فایل‌ ها را برای تغییر نام انتخاب کنید و F2 را فشار دهید یا روی دکمه Rename در نوار ابزار کلیک کنید. سپس، Files از شما می‌خواهد نام جدید را وارد کنید و سپس تمام فایل‌ های انتخاب شده را به ترتیب شماره‌ گذاری کند. این نه تنها برای فایل‌ ها بلکه برای پوشه‌ ها نیز اعمال می‌شود.

 

Files

 

بهبود دیگر در Files 3.7.11، یک پنجره گفتگوی “ایجاد آیتم جدید” کمی بازطراحی شده است که اکنون نوع آیتم در حال ایجاد را به جای یک پیام عمومی “Enter an item name” نمایش می‌دهد. سرانجام، صفحه About اکنون گزینه کپی کردن User ID را دارد. این باید به توسعه‌ دهندگان کمک کند تا برنامه را عیب‌ یابی کنند و گزارش‌ های خرابی را پیدا کنند.

 

در اینجا بقیه تغییرات موجود است:

  1. کاهش حداقل ابعاد پنجره.
  2. فعال کردن پشتیبانی برای تایپ مسیر نماد سفارشی در پنجره ویژگی‌ ها.
  3. اضافه کردن نماد Files به فرایند در ویندوز.
  4. رفع قرارگیری پنجره.
  5. رفع مشکلی که ترجیحات مرتب‌ سازی هنگام تغییر در طرح ستون‌ ها ذخیره نمی‌شد.
  6. رفع NullReferenceException در BaseTransferItemAction.ExecuteTransferAsync.
  7. رفع مشکلی هنگام کشیدن و رها کردن آیتم‌ ها در نوار کناری.
  8. رفع مشکلی که کاشی منوی شروع شاخه را مشخص نمی‌کرد.
  9. رفع مشکلی در ناوبری عکس‌ ها در ویندوز 10.

 

این بروزرسانی اکنون برای مشتریانی که Files را با استفاده از نصب‌ کننده از وب‌ سایت رسمی بارگیری می‌کنند در دسترس است و به‌ زودی برای همه افراد دیگر در Microsoft Store عرضه خواهد شد. این برنامه اگر از وب‌ سایت دانلود شود رایگان است.

source

توسط nastoor.ir