پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شهر تهران، به‌عنوان پایتخت ایران یکی از مهم‌ترین مقاصد سفر داخلی محسوب می‌شود. با توجه به تنوع و تعداد بالای هتل در این شهر، در سفر به تهران دست مسافران برای رزرو هتل های تهران کاملا باز است. با این‌حال اگر به دنبال یک اقامت لوکس در بهترین هتل ۵ ستاره ایران هستید، انتخاب شما قطعا هتل اسپیناس پالاس خواهد بود. یکی از ویژگی‌های خاص این هتل، کافی‌شاپ بی‌نظیر آن است. کافه سان ست هتل اسپیناس پالاس با آیتم‌های جذاب و باکیفیت، به خوبی توانسته رضایت مهمانان را جلب کند. در این مطلب، قصد داریم منو کافی شاپ هتل اسپیناس پالاس تهران را به دقت بررسی کنیم.

همه چیز درباره کافی شاپ هتل اسپیناس پالاس تهران

معرفی کلی کافه سان ست هتل اسپیناس پالاس

کافه هتل اسپیناس پالاس با فضایی دل‌نشین و چشم‌اندازی بی‌نظیر، مکانی ایده‌آل برای فرار از شلوغی شهر و لذت بردن از لحظاتی آرام و دلچسب است. منو کافی شاپ هتل اسپیناس پالاس با طیف گسترده‌ای از نوشیدنی‌های گرم و سرد، دسرهای خوشمزه و غذاهای سبک، پاسخگوی هر سلیقه‌ای است. اما لذت حضور در کافه سان ست تنها به نوشیدنی‌ها و غذاهای خوشمزه محدود نمی‌شود. موسیقی زنده‌ای که در برخی ساعات روز و شب در این کافه نواخته می‌شود، فضایی دلنشین و رمانتیک را برای شما به ارمغان می‌آورد. علاقه‌مندان به استعمال دخانیات می‌توانند از تراس بیرونی و طبقه دوم این کافه استفاده کنند و ضمن لذت بردن از هوای تازه، لحظات خوشی را تجربه کنند. با انتخاب کافه سان ست هتل اسپیناس پالاس، می‌توانید لحظاتی خاطره‌انگیز را در کنار دوستان، خانواده یا عزیزانتان سپری کنید.

منو کافی شاپ هتل اسپیناس پالاس

کافی شاپ هتل اسپیناس پالاس سعادت آباد گزینه‌های متنوعی ازجمله انواع نوشیدنی‌های سرد، نوشیدنی‌های بر پایه قهوه، دسرهای خوشمزه و جذاب، پیش غذا و غذای اصلی را با بهترین کیفیت در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. در نظر داشته‌باشید که قیمت منو کافی شاپ هتل اسپیناس پالاس نسبتا بالاست که البته برای یک هتل ۵ ستاره موضوع عجیبی نیست. مهم‌ترین آیتم‌ها در کافه هتل اسپیناس پالاس شامل موارد زیر است:

منو کافی شاپ هتل اسپیناس پالاس

نوشیدنی های سرد کافه سان ست هتل اسپیناس پالاس

کافی شاپ هتل اسپیناس پالاس تهران با منوی متنوعی از نوشیدنی‌های سرد، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را برای دوستداران نوشیدنی‌های خنک فراهم کرده‌است. آیس کافی‌های کلاسیک، ماکتیل‌های خلاقانه و اسموتی‌های رنگارنگ جزو محبوب‌ترین سفارشات در بین نوشیدنی‌های سرد این کافی شاپ هستند. نوشیدنی‌هایی همچون مجیکال با ترکیب جذاب عصاره قهوه، شیر نارگیل، زنجبیل و بستنی وانیل یا گرین کریزی با طعمی از لیموترش، سیب سبز و آلوئه ورا تنها بخشی از نوشیدنی‌های متنوع این کافه محسوب می‌شوند.

اسموتی‌های متنوعی مانند گرین فلو، پارادایس و دیمن جوس نیز با استفاده از میوه‌های تازه و ترکیب‌های هیجان‌انگیز، انرژی و طراوت را به شما هدیه می‌دهند. اگر طرفدار موهیتو هستید، موهیتوهای کوبایی، گرین و پشن فروت با طعمی دلپذیر از نعنا و مرکبات، انتخابی عالی برای شما خواهد بود؛ همچنین لیمونادهای کلاسیک، زنجبیل و زعفران و گواوا با طعمی طبیعی و گوارا، انتخابی مناسب برای روزهای گرم هستند.

نوشیدنی های سرد کافه سان ست هتل اسپیناس پالاس

نوشیدنی های بر پایه قهوه کافی شاپ هتل اسپیناس پالاس تهران

کافه سان ست هتل اسپیناس با ارائه منوی متنوعی از قهوه‌های باکیفیت، تجربه‌ای بی‌نظیر را برای دوستداران قهوه رقم زده‌است. از اسپرسو دبل قوی و پرعطر گرفته تا کاپوچینوی کلاسیک و لاته‌های متنوع، هر سلیقه‌ای در این منو جای خواهد گرفت. پیشنهادهای باریستا، قهوه‌های مخصوص سانست و دمنوش‌های آرامش‌بخش، تنوع این منو را دوچندان کرده‌اند.

قهوه‌های اسپرسو، ماکیاتو و آمریکانو برای آن‌هایی که به دنبال طعم خالص قهوه هستند، انتخابی ایده‌آل محسوب می‌شوند؛ همچنین کاپوچینو، لاته، موکا و آفوگاتو با ترکیب‌های مختلف شیر، فوم شیر، شکلات و بستنی، گزینه‌های جذابی برای علاقه‌مندان به طعم‌های شیرین‌تر هستند. هات چاکلت‌های متنوع با طعم‌های دارک چاکلت، وایت چاکلت و بری چاکلت نیز برای روزهای سرد سال بسیار مناسب هستند.

دسرهای کافه سان ست هتل اسپیناس پالاس

منو کافی شاپ هتل اسپیناس پالاس تهران با ارائه منوی متنوعی از دسرهای خوشمزه، تجربه‌ای شیرین را برای شما رقم می‌زند. از وافل‌های گرم و ترد گرفته تا کرپ‌های نازک و پرملات و پارفه‌های رنگارنگ، هر ذائقه‌ای را در این منو راضی خواهد کرد. سانست وافل با ترکیب عسل، فندق، موز و بستنی وانیل و تزئین با میوه‌های فصل، انتخابی عالی برای دوستداران وافل است. کرپ مخصوص نیز با موز، توت فرنگی، سس شکلات، عسل، فندق و سیب، طعم بی‌نظیری را به شما هدیه می‌دهد. پارفه‌های ماست با ترکیب گرانولا، بادام زمینی، گردو، توت فرنگی، رزبری و سیروپ توت فرنگی، گزینه سالم و خوشمزه‌ای برای علاقه‌مندان به دسرهای سبک هستند.

پیش غذا کافی شاپ هتل اسپیناس پالاس تهران

پیش‌غذاهای خوشمزه و بین‌المللی، بخش مهم و جذابی در منوی کافی شاپ هتل اسپیناس پالاس تهران محسوب می‌شوند. اسپرینگ رول سبزیجات ترد و سبک، گامباس پیل پیل پرطرفدار و کالاماری کریسپی، گزینه‌های جذابی هستند که هر سلیقه‌ای را راضی می‌کنند. گیوزاهای خوشمزه با گوشت چرخ کرده و سس اسپایسی پونزو و دینامیت میگو با سس اسپایسی ایولی نیز گزینه‌های جذابی برای علاقه‌مندان به طعم‌های تند و تیز هستند. چیز پلاتر با انواع پنیرهای خوش طعم و آجیل، انتخابی عالی برای دورهمی‌ها است. لالی پاپ وینگز (کتف مرغ کریسپی) با سس باربیکیو نیز برای دوستداران مرغ سوخاری، گزینه‌ای وسوسه‌انگیز است. اگر به دنبال یک بشقاب دریایی هستید، بشقاب دریایی سرخ شده با ماهی، کالاماری و میگو، انتخابی مناسب برای شما خواهد بود. چیکن ساته گریل شده با فیله مرغ ساته شده و سس بادام زمینی نیز طعم جدیدی را به شما هدیه می‌دهد.

غذاهای اصلی کافه سان ست هتل اسپیناس پالاس

آخرین و جذاب‌ترین آیتم در کافی شاپ هتل اسپیناس پالاس تهران، منوی غذاهای اصلی است. در این کافی شاپ شما می‌توانید از میل کردن پیتزا و پاستاهای خوشمزه گرفته، ساندویچ‌ها و برگرهای خوش طعم، غذاهای ایرانی اصیل و دریایی تازه، استیک‌های آبدار و نودل‌های آسیایی نهایت لذت را ببرید. غذاهای ایرانی این رستوران با استفاده از مواد اولیه تازه و باکیفیت، طعمی اصیل و خانگی را به شما هدیه می‌دهند. غذاهای دریایی نیز با تنوع بالایی از ماهی‌ها، میگو و سایر آبزیان، انتخابی عالی برای دوستداران غذاهای دریایی هستند. استیک‌های این رستوران با گوشت‌های گوناگون و پخت‌های مختلف، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را برای گوشت‌خواران به همراه دارد.

نکات رزرو هتل در تهران

هتل های تهران، بازه قیمتی بسیار متفاوتی دارند؛ به عبارتی دیگر، هزینه رزرو هتل های تهران اصولا به نسبت خدماتی که ارائه می‌کنند متغیر بوده و برای هر شب ارزش گذاری شده‌اند. تقریبا تمامی هتل‌ها در طهران، صبحانه سرو می‌کنند اما خدماتی مانند استخر، سونا، جکوزی، ماساژ و غیره خدمات لوکس به حساب می‌آیند و به همین دلیل، میزان ارزش گذاری هتل مربوطه را بیشتر می کنند. شما با توجه به بودجه و علت سفرتان می‌توانید نسبت به رزرو هتل تهران اقدام کنید. اگر قصد دارید تنها سفر کنید و سفرتان کاری و یک الی دو روزه است، پیشنهاد ما به شما انتخاب هتل های ارزان تر خواهد بود. اما اگر آسایش و راحتی بیشتری را مدنظر دارید و به دنبالی اقامتی لوکس هستید، هتل های لوکس تهران گزینه‌های بسیار خوبی را در اختیارتان قرار می‌دهند؛ البته خدمات بهتر و بیشتر و همچنین اقامت در منطقه‌های شمالی تهران، هزینه بیشتری برایتان خواهد داشت.

کلام پایانی

منو کافی شاپ هتل اسپیناس پالاس تهران با تنوع بی‌نظیر و مزه‌های وسوسه‌انگیزش، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را برای شما به ارمغان می‌آورد. چه علاقه‌مند به نوشیدنی‌های سرد و گرم باشید یا اینکه ترجیح می‌دهید از دسرها و پیش‌غذاهای خوشمزه استفاده کنید، کافه سان ست هتل اسپیناس پالاس گزینه‌های جذابی برایتان دارد.

source

توسط nastoor.ir