گفت‌وگو|

نماینده مجلس: عملیات وعده صادق ۲ باعث ایجاد شور و شعف بین مردم ایران و مردم مظلوم غزه و لبنان شد

نماینده مردم چابهار و نیکشهر در مجلس عملیات وعده صادق ۲ را باعث ایجاد شور و شعف بین مردم کشورمان و مردم مظلوم غزه و لبنان دانست و گفت: جهان بداند که جمهوری اسلامی ایران موشک‌های خود را خواهد داشت و روز به روز آن را افزایش می‌دهد تا خونخواران جهان دست از پا خطا نکنند.

محمد انور بجارزهی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به پیام حمله موشکی ایران در وعده صادق ۲ بیان کرد: موشک‌هایی که در شب اول اکتبر به سمت صهیونیسم جهانی و خونخوار شلیک شد حاوی این پیام به جهان است که اگر ملت ایران در سال‌های گذشته به دنبال افزایش قدرت و آماده‌سازی خود بود برای مقابله با دشمن در زمان و مکان مناسب است.

نماینده مردم چابهار و نیکشهر در مجلس بیان کرد: رژیم کودک‌کش و شیطانی در سال‌ گذشته هزاران کودک و زن و مرد و جوان بیگناه را در فلسطین و لبنان به خاک و خون کشید و بیش از ۴۰ هزار نفر را به شهادت رساند.

وی با بیان اینکه حمله موشکی سپاه پاسداران کشورمان در شب دهم مهرماه به اراضی اشغالی حاکی از آن است که ما باید خود را آماده‌تر از قبل کنیم گفت: جهان بداند که جمهوری اسلامی ایران موشک‌های خود را خواهد داشت و روز به  روز آن را افزایش می‌دهد تا خونخواران جهان دست از پا خطا نکنند.

بجارزهی با اشاره به بازتاب حمله موشکی ایران در وعده صادق ۲ بین مردم منطقه اظهار کرد: وعده صادق ۲ باعث ایجاد شور و شعف بین مردم عزیز کشورمان و مردم مظلوم غزه و لبنان شد. چرا که اقتدار رزمندگان‌مان را نشان می‌داد. مردم غزه برادران و خواهران ما هستند و ما همیشه در کنار محور مقاومت بوده و خواهیم بود.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار مظلوم جهان است گفت: ملت ایران از جان و مال خود برای مردم غزه و فلسطین و مظلومان جهان هزینه کرده و هزینه خواهد کرد و این مسیر مقاومت به حول و قوه الهی و با هدایت مقام معظم رهبری ادامه دارد.

انتهای پیام/

source

توسط nastoor.ir