OpenAI، Canvas را معرفی کرد: اولین بروزرسانی بزرگ در رابط کاربری بصری ChatGPT

OpenAI امروز، Canvas را معرفی کرد، یک رابط کاربری جدید برای کار با ChatGPT در وظایف خاصی مانند نوشتن و کدنویسی. این مهم است که توجه داشته باشید Canvas اولین بروزرسانی بزرگ در رابط کاربری بصری ChatGPT از زمان راه‌ اندازی آن در سال 2022 است. تجربه جدید Canvas در یک پنجره جداگانه باز می‌شود و به کاربران اجازه می‌دهد تا خروجی مدل را با درخواست‌ های جانبی اصلاح کنند. این هنگام کار روی محتوایی که نیاز به ویرایش و بازبینی دارد، بسیار مفید خواهد بود.

 

رابط کاربری جدید ChatGPT: Canvas

 

Canvas فقط یک بروزرسانی بصری نیست؛ بلکه همچنین چندین بهبود در قابلیت استفاده را ارائه می‌دهد. برای مثال، ChatGPT می‌تواند بهتر زمینه کاری که شما در هنگام استفاده از Canvas سعی در انجام آن دارید را درک کند. شما می‌توانید بخش‌ های خاصی از خروجی را برجسته کنید و از ChatGPT بخواهید که فقط روی آن بخش‌ ها تمرکز کند. علاوه بر این، Canvas می‌تواند بازخورد و پیشنهادات درون خطی ارائه دهد. Canvas یک فهرست از میانبرها را نمایش می‌دهد که به شما اجازه می‌دهد طول نوشتن، سبک نوشتن، افزودن نظرات به کد، و موارد دیگر را انتخاب کنید.

 

Canvas میانبرهای نوشتن زیر را ارائه می‌دهد:

  1. پیشنهاد ویرایش‌ ها: ChatGPT پیشنهادات و بازخورد های درون خطی ارائه می‌دهد.
  2. تنظیم طول: طول سند را کوتاه‌ تر یا بلند تر می‌کند.
  3. تغییر سطح خواندن: سطح خواندن را از مهدکودک تا مدرسه تحصیلات تکمیلی تنظیم می‌کند.
  4. اضافه کردن پرداخت نهایی: برای دستور زبان، وضوح و سازگاری بررسی می‌کند.
  5. اضافه کردن ایموجی‌ ها: برای تأکید و رنگ، ایموجی‌ های مرتبط اضافه می‌کند.

 

Canvas میانبرهای کدنویسی زیر را ارائه می‌دهد:

  1. بررسی کد: ChatGPT پیشنهادات درون خطی برای بهبود کد شما ارائه می‌دهد.
  2. اضافه کردن لاگ‌ ها: عبارات چاپ را برای کمک به رفع اشکال و درک کد شما وارد می‌کند.
  3. اضافه کردن نظرات: نظرات را به کد اضافه می‌کند تا درک آن آسان‌ تر شود.
  4. رفع اشکالات: کدهای مشکل‌ دار را برای حل خطاها تشخیص داده و بازنویسی می‌کند.
  5. انتقال به یک زبان: کد شما را به JavaScript، TypeScript، Python، Java، C++ یا PHP ترجمه می‌کند.

 

راه‌ های مختلفی برای امتحان کردن Canvas امروز وجود دارد. Canvas زمانی که ChatGPT سناریویی را تشخیص دهد که در آن می‌تواند مفید باشد، به‌ طور خودکار باز می‌شود. همچنین می‌توانید از “use canvas” در درخواست خود برای باز کردن Canvas استفاده کنید. یا، کاربران می‌توانند ChatGPT 4o را با Canvas به‌ عنوان مدل در مرحله بتا برای امتحان کردن تجربه جدید Canvas انتخاب کنند. با این حال، در حال حاضر فقط برای کاربران ChatGPT Plus و Team در دسترس است. کاربران ChatGPT Enterprise و Edu هفته آینده به Canvas دسترسی خواهند داشت. OpenAI قصد دارد Canvas را برای همه کاربران ChatGPT Free زمانی که از مرحله بتا خارج می‌شود، در دسترس قرار دهد.

source

توسط nastoor.ir