در ماه مارس، مایکروسافت رسماً اعلام کرد که نسخه جدید و مستقل از برنامه‌ های محبوب آفیس خود را با نام احتمالی آفیس 2024 ارائه خواهد کرد. در ماه آوریل، این شرکت پیش‌ نمایش عمومی آفیس LTSC 2024 را برای مشتریان تجاری و دولتی ویندوز و مک منتشر کرد.

 

نسخه جدید Office برای کسب‌ و کارها عرضه شد

 

امروز، در یک پست وبلاگی، مایکروسافت اعلام کرد که آفیس LTSC 2024 اکنون بطور کلی برای مشتریان فعلی تجاری و دولتی در دسترس است. همچنین اکنون برای هر نسخه جدید محلی از Project و Visio نیز در دسترس است. مایکروسافت می‌گوید تا 1 اکتبر برای همه مشتریان تجاری و دولتی عرضه خواهد شد.

آفیس 2024 LTSC شامل برنامه‌ های Word، Excel، PowerPoint، Outlook، OneDrive و OneNote است. خرید یک نسخه به کاربر مجوز نصب و استفاده از آن روی یک رایانه شخصی، چه برای ویندوز و چه برای مک را می‌دهد. مشتریان ویندوزی که آفیس LTSC Professional Plus را دریافت می‌کنند، می‌توانند برنامه Microsoft Access را نیز دریافت کنند. همچنین نیازی به اتصال به اینترنت ندارد که ممکن است برای مشاغل و به ویژه مشتریان دولتی که می‌خواهند این برنامه‌ ها را ایمن کنند، یک مزیت بزرگ باشد.

پست وبلاگ اضافه کرد: آفیس LTSC 2024 یک نسخه محدود زمانی از ابزارهای آشنا برای بهره‌ وری را ارائه می‌دهد که با زیرمجموعه‌ای از ویژگی‌ هایی که در طی سه سال گذشته به Microsoft 365 Apps for enterprise اضافه شده است، بروز شده است. ویژگی‌ های جدید برای این نسخه شامل نمودارهای پویا و بیش از یک دوجین تابع جدید متن و آرایه‌ای در اکسل، جستجو و ایجاد جلسه بهبود یافته در Outlook و بهبود عملکرد، امنیت و دسترسی است.

آفیس 2024 LTSC توسط مایکروسافت برای پنج سال مطابق با سیاست چرخه عمر ثابت پشتیبانی رسمی خواهد شد. اگر کنجکاو هستید که مایکروسافت چه زمانی اعلامیه‌ هایی درباره نسخه آفیس 2024 برای مصرف‌کنندگان خواهد کرد، به نظر می‌رسد که باید کمی بیشتر صبر کنیم. مایکروسافت می‌گوید اطلاعات مربوط به آفیس 2024 برای مصرف‌ کنندگان را “در هفته‌ های آینده” دریافت خواهیم کرد.

 

دانلود نرم افزار Office

source

توسط nastoor.ir