شیر ظرفشویی
با نیاز به تمیزی و سطوح بهداشتی در بالاترین سطح، توتو توالت هایی با … [+] چهار فن آوری تمیز کردن پیشرفته: اسپری PREMIST; یک سیستم فلاش با کارایی بالا؛ یک لعاب فناوری نانو؛ لعاب دی اکسید تیتانیوم و زیرکونیوم که با نور خاصی فعال می شود تا کثیفی و کثیفی را تجزیه کرده و به راحتی بشویید.
TOTOحمام مکانی بسیار صمیمی است. در دنیای بسیار متناقض فناوری سکسی که با ترس از نظارت بیش از حد مقابله می کند، حمام آخرین و آخرین مکان برای آویزان کردن حوله های اینترنت اشیا به نظر می رسد.
بنابراین، به ندرت پیش می‌آید که صاحبان خانه درباره آنچه بین چهار دیوار حمام اتفاق می‌افتد صحبت کنند، اما همه چیز در حال تغییر است.
جی ژائو، معاون اجرایی و رئیس آزمایشگاه های Delos Delos می گوید: «فناوری حمام یک روند داغ جدید در بازار خانه های هوشمند است. آینه‌های هوشمند، روشنایی شبانه‌روزی، توالت‌های هوشمند، سایه‌بان‌های هوشمند و دوش‌های هوشمند همگی به راحتی در بازار موجود هستند. بسیاری از این محصولات حمام هوشمند دارای مزایای سلامتی قابل اثباتی هستند. به عنوان مثال، روشنایی شبانه روزی یا آینه های هوشمند با نور شبانه روزی می تواند به افراد کمک کند که با شروع برنامه های صبحگاهی خود، انرژی بیشتری داشته باشند و به آرام شدن در هنگام عصر کمک کنند. توالت‌های هوشمند همچنین می‌توانند راحتی و رضایت کاربران را بهبود بخشند و گزینه‌ها و اتوماسیون را در منطقه‌ای که در دهه‌های گذشته شاهد نوآوری نبوده است، در اختیار آن‌ها قرار دهند.»
ژائو تأکید می‌کند که فناوری یک هدف نیست، بلکه وسیله‌ای برای سالم‌تر کردن خانه است. به عنوان مثال، حتی اگر مردم توجه زیادی به نورپردازی ندارند، تلاقی فناوری با نور می تواند تأثیر زیادی داشته باشد. نور قابل تنظیم که به کاربر کمک می کند ریتم شبانه روزی سالمی داشته باشد، بهزیستی جسمی و روانی بهتری را ارتقا می دهد.
نه تنها حمام یک منطقه خصوصی است، بلکه ژائو می بیند که به نظر می رسد مردم نظرات بسیار قوی در مورد ترجیحات حمام خود دارند، بنابراین انتخاب های فردی می تواند بسیار ذهنی باشد.
اخیراً، تا حدی در پرتو همه‌گیری، فناوری در حمام با تحقیقات بیشتر منتشر شده و عرضه محصولات بیشتر با مواردی که برای تمیزتر، سالم‌تر کردن و پیچیده‌تر کردن کارهای روزمره طراحی شده‌اند، مورد توجه قرار گرفته است.
TOTO یک شرکت ژاپنی و نیروگاه جهانی در نوآوری حمام است و تعدادی محصولات در دسترس داشت که به سرعت توانستند نیاز مبرم بسیاری از آمریکایی‌هایی را که کمبود دستمال توالت داشتند و در عین حال با افزایش علاقه به اقدامات بهداشتی‌تر برطرف کنند. .
اطلاعات بیشتر از بهترین شرکت‌های بیمه مسافرتی توسط مشاور DaniseByAmy DaniseEditorByAmy DaniseEditor بهترین طرح‌های بیمه مسافرتی Covid-19ByAmy DaniseEditorTOTO مجموعه‌ای از صندلی‌های بیدی دارد که نه تنها جایگزین سالم‌تری برای تمیز کردن خود پس از یک نتیجه خوب هستند، بلکه در کل برای محیط‌زیست به دلیل توانایی‌شان بهتر هستند. برای تمیز کردن توالت به گفته بیل استرنگ، رئیس استراتژی شرکتی، تجارت الکترونیک و تجربه مشتری TOTO، این محصولات “جرقه انقلابی از پاک کردن تا شستن – بهتر برای مصرف کننده و محیط زیست هستند.”
در طول همه‌گیری، رومن مارس یک قسمت جذاب را در پادکست 99% نامرئی خود با عنوان Wipeout منتشر کرد که در آن جزئیات و تاریخچه واقعی استفاده از دستمال توالت را مورد بحث قرار می‌دهد. کارشناسانی که در طول برنامه با آنها مصاحبه کردند در مورد اینکه چگونه پزشکان طرفدار دستمال توالت نیستند، صحبت می کنند، زیرا نه تنها بهداشتی تر نیست، بلکه برای جلوگیری از ورود میکروب ها به پوست شما بسیار کم عمل می کند، بلکه به بافت های مناطق حساس آسیب می رساند.
در طول پادکست، مریخ می‌گوید: «بله، من دوستی داشتم که در آن نواحی جراحی انجام داد و او همیشه به جای دستمال توالت، خودش را با آب و صابون می‌شست، زیرا خیلی حساس بود و باید آن را تمیزتر می‌کرد. . این چیزی را گفت که همیشه به من می چسبد، این است که اگر مدفوع روی دستت باشد، از یک تکه کاغذ برای پاک کردن آن استفاده نمی کنی. شما آن را با آب و صابون پاک می کنید.»
صندلی بید TOTO که Washlet نامیده می شود، به توالت متصل می شود و برای کاهش مواد چسبیده به کاسه، یک پرمیست را در کاسه اسپری می کند، همچنین Cefiontect را اضافه می کند که نوعی لعاب است که چینی را لغزنده می بندد، بنابراین ضایعات را دفع می کند. به علاوه، توالت هوشمند NEOREST NX2 TOTO یک نور ماوراء بنفش را به عنوان بخشی از درب ارائه می دهد که دی اکسید تیتانیوم و لعاب زیرکونیوم را فعال می کند تا یک واکنش فوتوکاتالیستی برای تجزیه مواد روی سطح توالت ایجاد کند.
TOTO Washlet را در سال 1989، مدت‌ها قبل از همه‌گیری، وارد بازار ایالات متحده کرد و اکنون از طریق کانال تجارت الکترونیک در حال رشد آن عرضه می‌شود.
استرنگ گفت: «زمانی که کووید و قرنطینه در مارس 2020 رخ داد، همه برای خرید دستمال توالت رفتند تا جایی که دیگر در بازار موجود نبود. اصطلاح bidet با 138 میلیون عضو Prime به بیستمین عبارت پر جستجو در آمازون پس از ضدعفونی کننده دست، ماسک و غیره تبدیل شد. همه آنها به دنبال یک بیده بودند زیرا دستمال توالت پیدا نمی کردند. همه چیزهایی را که در سه هفته داشتیم فروختیم.»
قبل از آن زمان، فقط مسافران پیشرفته جهانی از اصطلاح صندلی بیده استفاده می کردند، اما اکنون مردم از چیستی آن آگاه هستند. TOTO به طور مداوم به بررسی محصولات آنلاین از Home Depot، Amazon و Wayfair می پردازد و به طور معمول متوجه می شود که بررسی ها حاوی کلمه “عشق” هستند.
توالت هوشمند Kohler’s Numi 2.0 یک تجربه کاربری سفارشی از نورپردازی رنگی … [+] تا قابلیت همگام سازی موسیقی بلوتوث بی سیم با صندلی گرم کن ارائه می دهد. بعلاوه، دارای کنترل هندزفری، عملکرد پاکسازی شخصی و کارایی آب است.
KohlerGlobal غول محصولات حمام و آشپزخانه Kohler نیز در این فضا نوآوری می کند. توالت های هوشمند این شرکت دارای شخصیت همراه با مزایای سلامتی و راه حل های پایدار هستند.
توالت هوشمند Numi 2.0 نورپردازی رنگی محیطی به قابلیت همگام سازی موسیقی بی سیم، صندلی گرم کن و تعدادی دیگر از ویژگی های رقابتی در لیست خودروهای جدید را ارائه می دهد، مانند کنترل هندزفری، عملکرد تمیز کردن شخصی، راندمان آب استثنایی، تعبیه شده آمازون الکسا برای کنترل صوتی آسان و همچنین دستوراتی مانند بررسی آب و هوا، ترافیک و دسترسی به اخبار.
بنابراین، برای استراحت در نیمه شب، توالت برای کاربر روشن می‌شود، درب آن باز می‌شود، صندلی گرم می‌شود و بازدیدکننده حمام می‌تواند در مصرف انرژی برای بازگشت به رختخواب صرفه‌جویی کند، زیرا توالت آب‌شویی می‌کند. و خود به خود بسته شود.
از دیگر ویژگی‌های Kohler 2.0 می‌توان به رابط لمسی LCD تعاملی، اتصال بلوتوث، نور محیط، عملکرد داخلی بیده شخصی و خوش‌بوکننده، فناوری دوگانه فلاش، درب باز و بسته شدن خودکار، و صندلی و پا گرم شونده اشاره کرد. گرم تر
سبز شدن تکنولوژی تماماً در مورد راحتی نیست، بلکه تأثیر محیطی بسیار مثبتی نیز دارد. توالت های ابتکاری TOTO از الکترولیز بر روی یون های کلرید در آب لوله کشی برای ایجاد آب الکترولیز شده استفاده می کنند که در کنار طبیعی بودن یک عامل پاک کننده نیز می باشد. این فرآیند کاسه را تمیز می کند و نیاز به مواد شیمیایی را که بعداً مورد استفاده قرار می گیرند و سازگار با محیط زیست نیستند کاهش می دهد. پس از دو ساعت، آب الکترولیز شده به حالت اولیه آب لوله کشی باز می گردد.
جیسون کلر، مدیر بازاریابی این شرکت برای آشپزخانه و حمام، گفت کهلر جنبه دیگری از فناوری حمام را پوشش می دهد و محصولی برای نظارت بر آب دارد که دارای سنسورهایی برای نظارت بر مصرف آب و شناسایی نشتی است. این محصول به اندازه‌ای هوشمند است که می‌تواند مکان‌های توالت و مکان‌هایی که ممکن است نشتی اتفاق بیفتد یا اگر لوله‌ها در حال یخ زدن هستند را شناسایی کند.
Kohler H2Wise plus روی خط اصلی آب به خانه با خاموش شدن خودکار در صورت نشتی نصب می شود. همچنین، یکی دیگر از مؤلفه‌های پایداری در آن وجود دارد – نشان دادن داده‌های صاحب خانه در مورد میزان مصرف آب، به آنها دانشی می‌دهد تا بتوانند با مصرف کاهش یافته اقدام کنند.
The Future of Bathroom BreaksTOTO یک نمونه اولیه توالت بهداشتی دارد که با حسگرهایی بارگیری شده است که در حال حاضر در حال آزمایش هستند. توالت به ثبات نتیجه جامد، رنگ ادرار، مدت زمان و فشار نگاه می کند و فرصت هایی را برای تشویق تغییرات رفتاری فراهم می کند.
Strang گفت: «ما در حال جمع‌آوری فن‌آوری‌ها هستیم و به دنبال همکاری برای فناوری‌های سنجش هستیم تا شما را بدون قرار دادن دستگاه اندازه‌گیری کنیم. «باید بدون اینکه بدانید فعال شده‌اید، بررسی سلامتی را فعال می‌کند و به شما بازخورد یک برنامه تلفن همراه را در تلفنتان می‌دهد. این به شما این فرصت را می دهد که به دلیل آنچه که حسگرها می بینند و دارند، به هیدراتاسیون بیشتر، پروتئین بیشتر و مواد خام بیشتر نگاه کنید. ماه به ماه، می توانید روندها را ببینید و سلامت را درک کنید. TOTO در حال حاضر این را در دست توسعه دارد و در چند سال آینده به بازار خواهد آمد.
مصرف کنندگان در حال ایجاد اکوسیستم های داده های سلامت شخصی با پوشیدنی ها به عنوان دستگاه اصلی هستند، … [+] که در طی 12 ماه گذشته نرخ پذیرش افزایش یافته است.
Parks AssociatesParks Associates، یک گروه تحقیقاتی و تحلیلی متمرکز بر اینترنت اشیا و خانه های هوشمند، به اشتراک می گذارد که تقاضای مصرف کنندگان برای این نوع محصول وجود دارد. تحقیقات این گروه نشان می دهد که یک سوم مصرف کنندگان اکنون به دنبال ارائه دهندگانی هستند که به آنها امکان می دهد داده ها را از یک دستگاه بهداشتی یا برنامه متصل به اشتراک بگذارند.
این تحقیق همچنین افزایش شدید استفاده از ابزارهای پوشیدنی را نشان می دهد که به نقطه اصلی اکوسیستم داده های سلامت شخصی مصرف کننده تبدیل می شود.
با این حال، حفظ حریم خصوصی می تواند در هنگام استفاده از این فناوری ها در حمام، مانند نگرانی های حفظ حریم خصوصی که در سایر زمینه های زندگی دیجیتال صاحب خانه وجود دارد، یک چالش باشد.
ژائو گفت: «آنچه بین سایر محصولات خانه هوشمند و محصولات حمام هوشمند تفاوت دارد این است که ما حمام را مکانی برای حفظ حریم خصوصی مطلق می‌دانیم. بنابراین، به‌عنوان مصرف‌کننده، لایه دیگری از بررسی را به هر چیزی که می‌خواهیم در حمام خود بگذاریم اضافه می‌کنیم. شرکت‌هایی که محصولات حمام هوشمند تولید می‌کنند باید از فناوری‌های بسیار امن و سیاست‌های حفظ حریم خصوصی شفاف برخوردار باشند.»
ژائو معتقد است که مرز بین سخت‌افزار، نرم‌افزار، محتوا و داده‌ها در حال محو شدن است، زیرا نوآوری‌های خانه سالم بیش از همیشه مهم می‌شوند. این محصولات فراتر از بازار سنتی بهبود خانه خواهند بود و در بازارهای لوازم الکترونیکی مصرفی، سرگرمی، تناسب اندام و محل کار ادغام خواهند شد.
بعلاوه، یکی دیگر از نوآوری‌های محصول TOTO شامل حسگرهای اینترنت اشیا است که در صورت اشغال یک توالت عمومی هوشمند برای بیش از 30 دقیقه هشدار می‌دهند تا بتوان یک بررسی رفاهی یا ضربه زدن به در برای کمک به کسی که ممکن است در شرایط اضطراری باشد، انجام شود. .
پاک کردن چالش های حمام ایجاد انتقال هوشمند حمام چالش های خود را دارد. اولاً، افزودن فناوری به محصولات حمام، می‌تواند هزینه را نیز افزایش دهد و بیشتر راه‌حل‌های حمام هوشمند را نسبت به همتایان «غیر هوشمند» گران‌تر کند. به علاوه، دوام و نگهداری نیز می تواند یک چالش باشد.
بر خلاف محصولات خانه های هوشمند در سایر فضاها، محصولات حمام هوشمند به نصب دائمی نیاز دارند. به علاوه، اقلامی مانند توالت و دوش، و حتی برخی از آینه‌ها نیاز به نصب لوله‌کش یا برق‌کار در حمام دارند، بنابراین خرابی محصول چالش‌های بیشتری را ایجاد می‌کند.
ژائو گفت: «نشان دادن مزایای ملموس فراتر از عامل «واو» مهم است. بسیاری از محصولات خانه های هوشمند هنوز به عنوان چیزی برای نشان دادن به دوستان و خانواده خود بدون ارائه مزایای واقعی استفاده می شوند. با توجه به چالش‌های هزینه، حریم خصوصی و دوام محصولات حمام هوشمند، مزایای واقعی واقعی این محصولات باید بیش از «وای خیلی جالب است» باشد.
در سال 2018، کوهلر اولین مجموعه از اتصالات خود را برای تعیین مکان هایی که صدا لحظه های تعامل را بهتر می کند، معرفی کرد. کلر می گوید که اگر این فناوری بتواند عملکرد و عملکرد کلی را بهبود بخشد، کوهلر به ایجاد یک محیط ادامه خواهد داد.
به عنوان مثال، این شرکت دارای یک زهکشی ترکیبی، پرکننده حمام و محصول دریچه دیجیتال است که با صدا یا برنامه ای برای تنظیم تنظیمات ترجیحی برای وصل کردن و پر کردن حمام به عمق و دمای مورد نظر کار می کند. به عنوان یک نکته ظریف اضافه، ساده و ظریف، کاربر همچنین می تواند زمان دلخواه را برای تازه کردن آب، پاکسازی سرما و اضافه کردن آب گرم بیشتر تنظیم کند.
در مارس 2020، کوهلر تلاش بیشتری را بر روی شستن دست ها متمرکز کرد زیرا مردم متوجه شدند که به درستی شسته نشده اند. این شرکت از فناوری بدون لمس خود استفاده کرد تا به کاربران این امکان را بدهد که فقط با تکان دادن دست زیر شیر آب، آب را روشن و خاموش کنند، و این فناوری به هیچ سیمی در زیر سینک نیاز ندارد. به‌علاوه، فناوری صوتی، ماشین شستشوی دست را طی فرآیند مناسبی هدایت می‌کند.
همه این فناوری‌ها حمام و ذهن مصرف‌کننده را برای سلامتی و تندرستی بهتر باز می‌کنند.
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. Jennifer CastensonFollowingمن به عنوان معاون سفیر و برنامه های شریک صنعتی در Buildxact خدمت می کنم و رهبری و همکاری را در بخش های مختلف درگیر در ساخت خانه و بازسازی سفارشی و سهامداران صنعت درگیر به منظور راهنمایی راه حل های محصول مرتبط ارائه می کنم. پیش از این معاون برنامه‌ریزی رسانه ملی و گروه داده زوندا بودم. “>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط nastoor