اهمیت سئو و تولید محتوا در کسب و کار

 منجم  به تشریح آمار طرح خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی پرداخت و گفت: تعداد ۱۱۰ هزار نفر در قالب این طرح از اطلاع رسانی‌های حوزه گردشگری و اخطار‌های نقاط حادثه خیز بهره‌مند شدند و برای ۴۰ هزار نفر نیز کنترل فشار خون توسط نیرو‌های هلال احمر انجام شد.

وی از توزیع ۲۲ هزار و ۷۳۱ بسته افطاری در این مدت خبر داد و افزود: نزدیک به ۲۸ هزار نفر نیز تحت آموزش چهره به چهره کمک‌های اولیه قرار گرفتند.

منجم در تشریح خدمات حوزه بهداشت و درمان جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی گفت: مجموع خدمات این حوزه در چهار بخش دندانپزشکی، دارویی، رادیولوژی ، تزریقات ، خدمات توانبخشی و واکسیناسیون بوده که بیش از چهار هزار و ۷۰۰ نفر از خدمات دندانپزشکی، بیش از ۱۲ هزار نفر از خدمات تزریقاتی و ۹۵۹ نفر از واکسیناسیون بهره‌مند شدند و چهار هزار و ۸۷۸ نسخه دارویی نیز ارائه شد.

منجم با اشاره به فعالیت ۳۳ پایگاه و ۱۳ پست موقت امداد و نجات هلال احمر در آذربایجان شرقی، گفت: مجموع حوادث اعزامی پایگاه‌های امداد و نجات ۱۳۴ مورد بود که تعداد ۴۶۳ نفر دچار حادثه شدند، ۲۱۹ نفر مصدوم و هشت نفر نیز در صحنه فوت کردند.

وی از اجرای عملیات رهاسازی برای ۱۶ نفر در عملیات‌های امداد و نجات خبر داد و افزود: تعداد ۱۵ نفر توسط نیرو‌های هلال احمر اسکان داده شدند.

وی با اشاره به خدمات حوزه داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: بیش از ۲۸ هزار نفر از مروجین سلامت و ۶۶۰ نفر از مشاوره پزشکی بهره‌مند شدند و ۹هزار و ۳۰۰ نفر نیز تحت غربالگری سلامت قرار گرفتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی با اشاره به اجرای پویش هلال رحمت اظهار کرد: تعداد ۳۵ هزار و ۷۶۸ نفر از این پویش بهره‌مند شدند و ۶۲ میلیارد ریال کمک نقدی و غیرنقدی نیز در قالب آن جمع آوری شد.

source

توسط nastoor.ir