اهمیت سئو و تولید محتوا در کسب و کار

به نقل از روابط عمومی آب منطقه ای کردستان، نظر به هشدار سازمان هواشناسی کشور مبنی برورود سامانه پر قدرت بارشی به استان و تداوم آن تا روز پنجشنبه ۹ فروردین، فعالیت سامانه در استان با مخاطره رگبار شدید باران و ذوب برف همراه با بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی، آب گرفتگی معابر به صورت گسترده به ویژه در ایام تعطیلات سال جدید، با سیلاب همراه خواهد شد.

به همین جهت از کلیه هم استانی‌های گرامی، گردشگران، کشاورزان و اهالی روستا‌های بالادست و پائین دست سدها، تقاضا می‌گردد از تردد و اتراق در حاشیه رودخانه ها، مخازن سد‌ها و مسیل‌ها به طور جدی اجتناب کنند و به تابلو‌های هشدار سیل که توسط این شرکت نصب شده است، توجه ویژه‌ای داشته باشند. 

با توجه به ماهیت فصل بهار، هر لحظه امکان بارش‌های رگباری و بروز سیلاب شدید در رودخانه‌ها وجود دارد وکم توجهی و بی احتیاطی شهروندان به هشدارها، ممکن است خسارات و حوادث ناگوار را در پی داشته باشد.

 هشدار احتمال وقوع سیلاب کاملا جدی است و شهروندان باید توجه داشته باشند که هر گونه تردد و اتراق در حاشیه رودخانه و مسیل‌ها خطرآفرین و حتی مرگبار است.

source

توسط nastoor.ir