اهمیت سئو و تولید محتوا در کسب و کار

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در دیدار با رئیس و معاونین مدیریت و برنامه ریزی استان گفت : با توجه به مشکلات و عقب ماندگی های که در استان داریم در سال جدید دنبال ابتکارات و برنامه جدید هستیم و هرکسی در هر جایگاهی که قرار دارد وقت خود را در برطرف کردن مشکلات بگذراند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان  افزود : با برنامه‌ریزی های صورت گرفته در نظر داریم ۲۰ سفر در بخش های مختلف استان داشته باشیم تا از نزدیک مسائل و مشکلات را دیده و برطرف کردن آنها تلاش نمایم.

وی بیان کرد : باید در اجرا پروژه‌ها اولویت بندی صورت بگیرد، اتمام پروژه‌های نیمه تمام بر اساس اولویت باید در دستور کار سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قرار گیرد.

کردستان رتبه برتر در کاهش نرخ بیکاری کشور را کسب کرده است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان نیز در این دیدار گفت : نرخ بیکاری استان با کاهش ۶ درصدی به ۱۴/۵ درصد رسیده و بیشترین کاهش نرخ بیکاری در سطح کشور به شمار می آید.

اکبر محمدی گفت : اختصاص اعتبارات در حوزه عمرانی استان کردستان به ۶۲ درصد رسیده است که تنها ۱۰ درصد آن اسناد خزانه می باشد و ۹۰ درصد باقی تخصیص عمرانی معدل یک هزار و ۶۷۸ میلیارد تومان نقدی است.

وی بیان کرد : برنامه های لازم و اهداف مهم برنامه هفتم توسعه (تورم تک رقمی و نرخ رشد اقتصادی ۸ درصدی ) جهت تحقق شعار سال ۱۴۰۳ صورت خواهد گرفت .

محمدی افزود : در سال جاری برنامه داریم حداقل یکبار بازدید میدانی از تمام پروژه های نیمه تمام در سطح استان داشته باشیم.

source

توسط nastoor.ir