اهمیت سئو و تولید محتوا در کسب و کار

نظام الدین کارگزار رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تایباد گفت: خطه مرزی تایباد دارای ۷۲ اثر تاریخی و طبیعی ثبت شده در سطح ملی و جهانی است و در نوروز و بهار طبیعت، میزبان مسافران و گردشگران خواهد بود.

وی افزود: آرامگاه مولانا زین الدین ابوبکر تایبادی، کاروانسرای عباس آباد، میل کرات و مزار شاهزاده قاسم در شهر مشهدریزه از جمله آثار تاریخی شاخص در شهرستان تایباد هستند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تایباد ادامه داد: کاروانسرای تاریخی عباس آباد که در مسیر تایباد-تربت جام واقع شده است، به عنوان یکی از آثار ثبت شده در فهرست میراث جهانی یونسکو در شرق خراسان رضوی شناخته می‌شود.

تایباد با ۷۲ اثر ملی و جهانی میزبان مسافران نوروزی است

کارگزار بیان کرد: همچنین تفرجگاه‌های روستا‌های پشته، آبقه، حسینی، سوران، جوزقان و شیزن می‌توانند مکانی مناسب جهت گردش در طبیعت برای مسافران باشند.

این مقام مسئول اضافه کرد: در شهرستان تایباد ۲ اقامتگاه بومگردی و ۴ خانه مسافر با ظرفیت ۱۵۰ نفر-شب مهیای حضور مسافران هستند و یک مدرسه با ظرفیت ۱۰۰ نفر-شب در ایام نوروز به عنوان ستاد اسکان فرهنگیان نیز تعیین شده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تایباد تصریح کرد: برگزاری برنامه‌های فرهنگی در اماکن گردشگری و تاریخی، البته با محوریت ماه مبارک رمضان در این شهرستان پیش بینی شده است.

کارگزار خاطرنشان کرد: حوله‌های حریر، گلیم، قالیچه و پارچه‌های سوزن دوزی از تولیدات صنایع دستی منطقه تایباد هستند که در فروشگاه‌های سطح شهر به فروش می‌رسند.

source

توسط nastoor.ir