اهمیت سئو و تولید محتوا در کسب و کار

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ حدود دو هفته پیش، انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در سراسر کشور برگزار شد.

این دوره از انتخابات در حالی برگزار شد که تبلیغات منفی بر علیه این اقدام ملی بسیار زیاد بود و حتی می‌توان گفت به اوج خود در چند سال اخیر رسیده بود. اما ماجرا فقط به سیاه نمایی و تبلیغات منفی ختم نشد و دشمن از راه‌های مختلف دیگر هم در راستای بر هم زدن نظم و امنیت برگزاری انتخابات، تلاش‌هایی کرد. تلاش‌هایی که می‌توان گفت به نتیجه نرسید و خرابکاران را در این امر ناکام گذاشت.

چند روز پیش نیز امیر لاجوردی٬ معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات تصاویر سه نمونه از ۲۰ تلاش خرابکارانه در جهت آسیب به زیرساخت ارتباطی انتخابات را در صفحه خود به اشتراک گذاشت و از ناکام ماندن آنها خبر داد.

این در حالی است که حسین دلیریان، سخنگوی شورای عالی فضای مجازی نیز از خنثی سازی حملات سایبری در زمان انتخابات خبر داده بود.

پیرو همین موضوع و عملیات برقراری امنیت در برگزاری انتخابات، چگونگی این روند را از محمد آقامیری، رئیس مرکز ملی فضای مجازی و دبیر شورای عالی فضای مجازی جویا شدیم.

دبیر شورای عالی فضای مجازی نیز در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد: انتخابات یک حرکت ملی بود. هم نیاز بود ما در گستره جغرافیایی وسیعی دسترسی به ارتباطات داشته باشیم و هم فرآیند، فرآیند حساس و مهمی بود و نباید کمترین خللی در آن به وجود می‌آمد.

او ادامه داد: با توجه به این موضوع از مدتی قبل از انتخابات، با یک همدلی و هم افزایی بین دستگاه‌های مسئول از وزارت کشور و دستگاه‌هایی که در امنیت سایبری متخصص هستند گرفته تا اپراتور‌ها ارتباطی، وزارت ارتباطات، افتا و مجموعه‌های دیگر،   یک حرکت هماهنگ و هم افزا شکل گرفت.

به گفته او، به موجب این هماهنگی، انواع حملاتی که وجود داشت، از حملات گسترده که شاید جزء حملات ساده در دنیا است تا حملات خیلی حرفه‌ای که دشمن طراحی کرده بود تا این حماسه و حضور ملی را دچار خدشه کند، متوقف شد و نتوانست صدمه‌ای به این فرآیند وارد کند.

 

source

توسط nastoor.ir