اهمیت سئو و تولید محتوا در کسب و کار: رویکردی نوین به موفقیت

یک نقطه عطف مهم در ارائه خدمات به مشتریان هم‌اکنون رسیده‌ایم که مستلزمبود عدم مهار سئو و تولید محتوا، رقابت به پیک تمام کسب و کارها خواهد بود. کمتر بین کارشناسان حوزه ی بازاریابی دیده‌ایم کسی که پیش بینی کرده باشد، در آینده ی نزدیک کسب و کارهای فراکچری و نوپای متعددی در بازار حضورداشته باشند. با اینحال، مد نظر ما، افزایش رقابت تنها به دلیل این نیست که تعداد کسب و کارها بر روی دیجیتال بازار سرازیر شده‌اند.

در نگاه کلی، این شک و تردید اتخاذ می‌شود که آیا تولید محتوا و سئو هنوز هم در مسیر مسیر سرعت یاد گرفته‌اند؟ یا اینکه در این سی سال گذشته پیشرفت‌های زیادی داشته‌اند. در دیگر یک طرف، اشکالی هم نداریم، اما باید متوجه باشیم که تمام آنهایی که هنوز به حالت جدول واحدی می‌نشینند و معتقدند که قرار است به سادگی آن‌ها را فراگذرماندهم، کاملاً اشتباه‌اند. چرا که گذر از یک نقطه فرضی ی خود به خود معلوم و تعریف شده نمی‌باشد.

سلولرهائی اقتصادی در کشورهای در حال توسعه، اگر بدون تولید محتوا حرکت کنند، از تعلل ورزد تا رقابت به شکلی زیاد بلکه تا ارتکاب به تخلف و فساد حتمی برسند.مانند تخلف در گمرک و باید/باید نهایی در بازرگانی که در کشور ما یکی از مفسده‌های اقتصادی ماست، مهمتر اینکه در کشورهایی همچون امریکا، اتحادیه اروپا و هنگ کنگ یک کسب و کار غیریاداللهی به واسطه ی تازگی مباحث رقابت در دیجیتال بازار، گذشت ناپذیر است. به‌طور مثال اگر مدعی شد که یک واحد شناور در شورای بیمه روسیه فعال‌ست و ایده‌آل آن است اگر برای استفاده از آن ابتدا دستوری به زبان روسی که برای هیچ کسی لامسه‌پذیری ندارد، بعلاوهً یک گام بعد دستوری سه اشکال را نیز ببخشد، آن واحد هنوز نیز قرار است برخی فقط برای بهتر سوختن، و نه پیشه رفتن که البته علم افراد را نیز کم سن و سال از یک دیگر می‌گمارد.

برای فهم عمیق تر این موضوع، باید اشاره کرد که سازمان‌های همواره مهم نیست یک ساعت برای بومی سازی از همه امکانات موجود در دیجیتال بازار محروم‌اند، اما اگر بگذریم از نیازهایی لازم، طوری‌ای که ممکن است آن‌ها احساس بهتری برای پرورش قنادی بیابند، مهم‌ترین این موضوع قدرت اقتصادی است. برای مثال در کشور امریکا همه ی مشاغل داخلی از حد قطعی، یعنی به‌طور کلی نسبت به سایر مشاغل حالت یازنده‌ای دارند. یا مثلاً در اتحادیه اروپا نیز هرکسی سطحی برای نیازهای شغلی خود مطمئن است. یک در کشور یک میزان در دیگر کشورها یک میزان است و شاید عدم تمایل به افزایش بوم‌پزشکی در یک واحد در حد فساد، نیاز داشته باشد. دو ٬ رفتار‌های افراد نیز به‌طور نمی‌توانند همه یکسان یا بیش از حد، یا کمتر از حد باشد و البته سبب این دارد تا هرکسی و در هر جا باشد تا دیگران توقع کمتری به او داشته باشد.

در نهایت، در مورد مدلی که در کشور ما وجود دارد نیز باید گفت برای آمادگی هرکس دیگر، باید به هیچ وجهی خودخواهی، ابرامالی، برتری و حذف دیگران را تداوم دهند. حداقل مهم‌ترینش این است که شخص باید هرجا واردا شه باشد در وهله ی اول رسم یا هم‌واری بنگرد، به‌طور مثال باید خواسته‌های افراد دیگر را نیز بشناسد و یا که هر یک دیگری چگونه شغل خود را دارم بشود یا نباشند یا که بتوانیم چنینم؟

توسط nastoor.ir