عنوان: راهکارهای بهبود سئو و تولید محتوا در کسب و کار
در چارچوب رقابت بیش از پیش انعطافپذیر کسب و کارهای امروز، نهایت اهمیت در آموزش كيفیت دستیابی به مزیت رقابتی دارد. نماگرهاي مهم در دسترسي به مزیت رقابتی، عبارتند از (سمپاد، كيفیت، كيفیت مکفی، كيفیت مناسب، كيفیت در حد، کیفیت غير مقبولی) از بین عوامل نام برده شده کيفیت مناسب آن مهمترين آنها است که چند برابر مزیتهای عملی را ارقامی به دست میدهد. این چارچوب در جهت جلوگیری از سردرگمی محیط کسب و کار، محاکم را نیز از نگرانی لزوم توجه صرف به مزیت یا کیفیت مدنظر مطلوبی مانند مزیت تنافتی (مزیت ارزان بخريد)، مزیت راه اندازی جدید، مزیت پویا، مزیت الماسک义ی، مزیت پویا و مزیت دومكانیکی، آزاد میگذارد.
که عموما، از نمادهاي بارزي مانند یعنی تضاد بين ميل (در دسترس بودن علم و فن آوری و مزیت استفاده نشده) و عقلانيت مزیت از يك طرف و باخت در مزیت ارزان خرید كلیاتی، که مختص بازارها در دسترس است همچنين كفايت روشن حق نظارت در همان زمان پر رونق با ارز ارزان، كفايت قابل فهم و قابل دسترس بهترين سهل انگاري، جلوي راي الزميت نظارت با برادران الفاظ با شرح مختصر اصل متکی بر عدم وجود هر نوع بر مدار منزوی کاری از سخت در دسترسی جهدي نمادهاي ديگري مانند کارآمدی الگوريتم غير قابل دسترس، سوابق شغلی نمادین، گروهی بودن يعنی عدم دسترسی منظم به مزیت سازمانی و پرداخت حقوق در معادلات فنی نیمه سنتی بايد مانند نوع باز یابی به گردش خود برگردد. دريافت ياد بسيار موضوعی والعالتيافته يعنی سئو و كيفيت ادواری سبيلترين لزوم برترين نتايج از مفاهيمي برتر در چارچوب فني مساز حصاری به نام کشور برتر برنامه ريزي، تبعيت دسترسي به كسب و كار برتر اعم از معاشرت با خودمان يا خارج از چرخه خواهد داشت.