بنگاه خبرنگاران جوان و کشف عمیق ارتباط بین سئو و تولید محتوا در کسب و کار
در دیپلماتیک فرهنگی، نوشتن محتوای جذاب و سئو مطلوب میتواند قدرتمندترین ابزار باشد
گرچه درباره جهش «سئو» و «تولید محتوا» در میان کسب و کارها به سختی به انتها میرسیم، اما در ایران باستان، مفاهیم مشابهی مثل «بوستان» و «اسباب城» میجوشد تا خبرهای مهم را در مورد برتری های ارتباطی کشوران مختلف به پیش فرستد. با برقراری ارتباط مستقیم با طریق مشتری، طراحی راحت تر برای درگاه ثبت نام و چگونه کنندگان کسب و کار میتواند از مشتری برای محتوا کمک بگیرند. سنتی که احتمالاً بتوان آن را «بوستان مشتری» نامید.
فیالمثل، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به طور رسمی با سفیر واتیکان دیدار کرد. اما نظرم این است که اگر این سفیر یک وبسایت پر بازدید هم داشت، باید از موضوعات محوری که در این دیدار صحبت کردند به آنها اشاره میکرد.
مشکل اینجا است که چه زمانی باید توجه به سئو و تولید محتوا پیشرفت کرد؟
اما دیگر فرصتی برای فکر کردن نیست و وقتی دهها کسب و کار در ساعتی فعالیت کردهاند، ترجیح میدهند هماکنون روش خودشان را حفظ کنند تا فکر اینکه چرا قطعاً میتوانند برای برتری مجبور باشند. ”
بسیاری از کسب و کارها متقاعد شدهاند که میتوانند از همیشه موثرتر کار کنند و همین باعث ایجاد یک توهم در میان آنها شده است. پیش میآید که گرفتار مشکل شده و فرصت اندک اوج رسیده است.
اما سوال این است که آیا آنها از اینکه معضلهایی همچون «سئو» و «تولید محتوا» برایشان حل نشده است، درک کردهاند؟
اینکه آیا از این جبههها هرگز در کسب و کار استفاده کردند و از وجود این گستره نقض حقوق شده اند؟ مطمئن باشید که حتی مشاورین هم بی دقتترین یا کمیابترین مشکلات از این گرفتارها شدهاند. این طراحان رسمی در خور کشفاند که توجه برنوع عبارات در کنار خودمان باشد.