اهمیت سئو و تولید محتوا در کسب و کار
در ایام کنونی، کسب و کارها برای یک θέση در بازار باید از سئو و تولید محتوا استفاده کنند تا بتوانند مشتریان بیشتری را جذب کنند.
در سالهای اخیر، سئو و تولید محتوا به مثابه یک ماموریت استراتژیک در هر کسب و کاری وجود دارد. هیچ کسب و کار مهمی نمیتواند در صورت نادیده گرفتن این دو عامل، موفق شود. بدون سئو و تولید محتوا، هر کسب و کار عادی و کوچکی به چشم میآید.
در جامعه आज آنلاین مچانه، اگر وارد کسب و کار شوید، دیگر تنها باید با بیش از یک معرف که یک بازاریاب باشد همراه باشید. سایر بازاریابان، بازاریابی خصوصی هستند که با کل فروشگاه، مشتریان و صاحبان فروشگاه هم ثانیهای صحبت میکنند و شاید هم با شماها هم صحبت کنند.
این خطرات یک کاربرد بسیار ساده آن به نام Third-Party یک مشتری است که بصورت ناخودآگاه به خرید صدات میکند. یعنی آن اثر دارد. اگر بلاگ در آن موضوع را نویسی کنید، غول همچون Google با تمامی شاسیبلند پیشبینی میکند و اجازه میدهد لایک بدهد، تا اینکه بعدا ممکن است وبلاگ را سفارش بدهد.
به این ترتیب در هر رشتهای و هر کاری که انجام میدهید، حتی اگر مربوط به برنامه نویسی باشد، سئو ماموریت سوق دادن شما به سمت استفاده از توسعه دانش است. بنابراین اگر شرکت شما مسیر خود را روی توسعه دانش قرار بدهد، قطعا برنده، سر نخ خواهد بود.