تولید محتوا و سئو: کلید استراتژیک برای موفقیت در کسب و کارهای تجاری
در دنیای امروز، عمق شهرت و رواج یک شرکت به نحو زیادی به توانایی آن در جذب آگاهی و محتوا بستگی دارد. اخیراً جلسات طولانی مدیران ارشد حمل و نقل از وزارت راه و شهرسازی ایران در مورد نقش اکو در توسعه ترانزیت و مرتبط کردن آن با شبکه حمل و نقل جهانی، اهمیت سئو و تولید محتوا را به ساحت علنی کشاندهاند. چیزی که در این جلسات مهم است این است که کشورهای عضو اکو بتوانند با شبکه وسیع حمل و نقل جهان گره خورده باشند. این اقدام در درجه اول موجب کاهش توقفها و افزایش کاربری شبکه حمل و نقل دنیا به نفع اکو میشود. همچنین تسهیلات زهاب بنادر جنوبی برای کشورهای عضو شبکه اکو در راستای این هدف قرار دارد.
اما اگر قرار است این هدف đạt شود، باید در زمین حقوقی و اقتصادی نگاهی به این فرایند انداخته شود و روندهای موجود در سئو و تولید محتوا برای تجاریسازی این محصولات را مدنظر قرار دهیم. در این میان Role of خبرنگار باشگاه خبری جوان، در دیدار با ابراهیم ترفع رئیس مرکز امور بین الملل وزارت راه و شهرسازی، برخی از پano da نظرات و سخنرانیهای خبرساز وی را نقل کرده است.
او با اشاره به جلسه اخیر با مدیران ارشد حمل و نقل کشورهای عضو اکو، گفت که در این جلسه، برای رفع موانع سفر و آنهم چه بیزبان در همه کشورهای دنیا، سیاستهای تعرفهای مورد پیگیری قرار گرفتند تا کالاها با حداقل هزینه از شبکه ترانزیتی اکو عبور کنند. در این نظرات، به تسهیلات در بنادر ایران برای کشورهای عضو اکو اشاره شده و تصریح شده است که کشورهای محصور در خشکی که عضو اکو هستند، میتوانند از این تسهیلات استفاده کنند.
از دیگر خبرهای مهم ابراهیم ترفع در دیدار خبرنگار، توسعه سریع تر ترانزیتهای قاره ی خاورمیانه در مسیرهای شمالی-جنوبی و شرقی-غربی و گره زدن این دنباله برای امور ضروری، امنیت، سفر، تجارت و محصولات آن به همه کشورهای دنیا است. عظیمترین مزیت این گره به حرکت در دستوریهایی بر روزی که برای فهم بر شمارنده مهم نیست، خروج مستقیم و خدمات صورت گرفته است. در مسیر به عمل خوشهها زده شده و نتایج و تأثیر آن به صورت عمده برای افزایش تجارت شبه قاره به همه دنیا درخواست میشود.
ابراهیم ترفع، با اشاره به تلاشهای وزارت راه و شهرسازی در راستای افزایش تجارت کشورهای عضو اکو، امیدوار به افزایش سهم تجاری کشورهای عضو اکو در میان مدت است.