اهمیت سئو و تولید محتوا در کسب و کار: یک چشمانداز فناورانه
در عرصه کسب و کار، تعداد عناصر قابل تعامل روز به روز افزایش مییابد. از چنین بستری، به نوبت میتوان نتیجه گرفت که نقش سئو و تولید محتوا در آینده چشمانداز فناورانهای بر جنگجویان کسب و کار خواهند داشت.
سئو و تولید محتوا، دو فاکتور ریشهدار در توسعه و پایداری هر کسب و کار است. اما این موضوع یک خبر خبری نیست و اهمیت چندانی در شرایط فعلی ندارد، بلکه اشاره به یک روندهایی است که باید با آن همراه باشیم.
روند اول، تحلیل متا و محتوا. این تحلیلها از اصلیترین منابع اطلاعاتی در فضای اینترنت هستند و میتوانند در تبیین و انتظارات Users نقش مهمی بازی کنند. اما مشکل اصلی بسیاری از فعالان کسب و کار این است که روی سئو و محتوای کار خود کار نمیکنند. در حال حاضر افزایش استفاده از اسباب استفاده از تحلیل های خاص باعث شده یکی از راههای کاهش این دردها ، استفاده از تحلیل های خودکار باشد.
روند دوم، تولید محتوا. این روند که طی سالها شکوفایی کرده، نشاندهنده ضرورتش است. امروزه با وجود پلتفرمهای مختلف، اما پرکننده需ی را نمیتوان با صرف منبع فقط، با این دو وعده محقق کرد، بلکه برای موفقیت در این عرصه باید استهلاک ممکن هر دو پلتفرم را ما صرف به طراحی یک راه كار ساز تهیه انواع محتوای سازمان با نیاز متفاوت، پلتفرم مختلف را سرلوحه کار خود قرار داد.
در بیانیه حسن عبدلیانپور، رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه، در آیین اختتامیه همایش تخصصی «هوش مصنوعی در تحقق عدالت» گفته شده است که این همایش، آغازگر حرکتی منسجم در راستای هوشمندسازی خدمات حقوقی و کارشناسی است. از این پس، مرکز هر ماه یک خبر و یک ابرپروژه در حوزه هوش مصنوعی رونمایی خواهد کرد.
این پیشنهاد یک راه حل بالقوه برای مبارزه با روندهای سئو و تولید محتوا است. در حالی که گسترش قدرت فناوریها در کمک به شاید همکاران دقت لازم را برای کنار گذاشتن این دو فاکتور اصلی، بالاتر می باشد تا در تحقیقات حصول کمک باشد.
لازم است ضروری بنویسم که تمام جراحات و آسیبها سبب اصلی در کاهش وضعيت اجتماعی و اقتصادی کشور نیز حائز اهمیت می باشند و این را هم نمیشود بهندرت روی بقیه نکتهها تاکید کرد.