اهمیت سئو و تولید محتوا در کسب و کار؛ اتلاف ارزش در عدم آگاهی از سئو
در دنیای کسب و کار امروز، بینشها و دانش در مورد اهمیت سئو و تولید محتوا سبب موفقیت یا شکست بسیاری از افراد و کسب و کارها شدهاند. در این مقاله به اهمیت سئو و تولید محتوا و مزایا و معایب آن پرداخته میشود.
اهمیت سئو در کسب و کار
سیستمهای سئو (Search Engine Optimization) مهمترین عوامل تبدیل بازدیدکننده به مشتری هستند. آنان نقش determinant را ایفا میکنند که زندگی یا مرگ یک برند را決定 میکنند. همانطور که کارشناسان پیشبینی میکنند، بازدیدکنندگان ممکن است در لیستهایی که منجر به فروش هستند، عضو باشند.
طبق دقتهای 조사گری ها، ۹۵ درصد بازدیدکنندگان بازدیدهای قبلی را روی موتورهای جستجو بازنگری میکنند. آنها با بازار هدفشان آشنایی ندارند و از پلتفرمها برای سفارش محصول آنها استفاده نمیکنند. بعلاوه، قضیه سئو تأثیر بسزایی بر گزینه اول بازدیدکنندگان دارد.
فراتر از این، یکی از اصلیترین مشکلاتی که سئو و تولید محتوا دارند، درصد تقریبی بالای بازدیدکنندگان است که روی اهداف بصری سایت هستند. آنها امیدوارند، اما بازدیدکنندگان آنها را ترک میکنند. وب سایتها نیز به سبب هزینههای گزاف، در رتبههای پایین تورابیهای طبیعی عرصه اینترنت قرار میگیرند.
فرار از مشکلها با تولید محتوا و سئو
یکی از اصلیترین راه حلهایی که برای بافت این چالش در کارنامه سئو و تولید محتوا پیش رفته است، ایجاد محتوای جذاب و فهم اهداف بصری بازدیدکنندگان است. اگر شما سعی کنید که با استنتاج دیدگاه های بدستآمده از اطلاعات بازدیدکنندگان، اهداف خود را رقم بزنید، آنها بازگشتهایی ناشی از بازدید را تحویل خواهند داد.
در واقع راه حلها بر تأمین سرویس مشتریان هستند. با دسترسی به اینکه پروفایل اهداف بازدیدکنندگان برای کدام محصولات و خدمات هستند، مسیری باز میشود که متقاعدانه جلوی برخی از مشتریان را گرفته و آنها را به خرید نهایتاً تحویل میدهد.
مدیریت سئو
منابع آموزشی بر مدیریت سئو و محیط عینی اثبات میکنند که تحقیقات تکنولوژی نشان میدهد که در فیلمهای برخوردی که معمولاً بین درسان شرکت ها و بازدیدکنندگان رخ میدهد، متأسفانه ۱۰۰٪ از مشتریان بر امر مدیریت در سایت ها اتفاق ناشی از دغدغه مدیریت اجرایی بر سر لیست مشتریان سئو هستند.
وقتی که چندین وبسایت مشابه در اهداف یکدیگر یکسان هستند، آیا میتوان انتظار داشت که یک کارตลาดکننده سایت، مسیری گرانقیمت را طی کند؟ چرا باید با رقابت بر سر بازدیدکنندگان و مشتریان مانعشده از ورودی برای جلب بازارشان به کار گیرد؟