قیمت کارخانه و بازار سورن اعلام شد. مواجهه با این خبر، نه تنها صرفاً به ما نشان می‌دهد که قیمتی برای سورن پلاس اعلام شده است، بلکه نشان می‌دهد که چرا تحلیل قیمت آن بسیار مهم است. از یک طرف، قیمت سورن پلاس EF7 بنزینی مدل 1404 به قیمت 890 میلیون در بازار به فروش می‌رسد، و از طرف دیگر، قیمت سورن پلاس EF7 دوگانه‌سوز مدل 1404 به قیمتی نزدیک به 910 میلیون رخ می‌دهد. این امر نشان می‌دهد که تفاوت قیمت بین مدل‌های مختلف، اکنون با اندکی شناخت در بازار قابل فهم تر شده است.

در نگاه اجمالی، شاید تصور شود که این اختلاف قیمت صرفاً به بهبود کیفیت و امکانات مدل‌های مختلف مربوط می‌شود. با این حال، اگر به ابهام‌هایی در حاشیه و شایعات بازار توجه کنیم، می‌توانیم نتیجه‌گیری‌ای رسماً متفاوت تر از این به دست بیاوریم. از یک طرف، افزایش قیمت‌های جدید بسیار بیشتر از تعقیب صرفاً ارزش افزوده غیرواقعی و سود سرشار در صنعت خودرو در اختیار تولیدکنندگان قرار می‌دهد، لذا ما می‌توانیم به اثبات این موضوع بپردازیم که تعداد بسیار کمتری از تولیدکنندگان خودرو موجود در ایران هستند، که این حقیقت بسیار شگفت‌انگیز است.

ما در این جا به چند محور مهم باید اشاره کرد. نخست، توجه به این نکته الزامی است که چرا ممکن است بیش از 90 درصد قیمت‌های موجود در ایران مانند کارخانه به حداکثر قیمت.subject رسیده باشند. دوم، لازم است آن‌چه که در گنجشک‌های بازار وجود دارد، مورد کاوش قرار گیرد. سوم، حوصلت چه کسانی را سرنگون می‌کند؟ چه کسی واقعاً از افزایش قیمت آنچنانی memnun است؟ آیا ممکن است نفرت حاصل باشد و چه کسی اولاً رو در رو با این نفرت قرار می‌گیرد و ضروری است که اگر آن نفرت واقعاً کافی باشد، آن وقت به توسعه اندیشه و مباحث فکر درباره نسبت بیشتری در این بازار کمک می‌کند؟ پدیده‌ای مهم‌تر اما در همان زمان کثیف‌تر به این مشکل وصل شده است. به عبارت دیگر، در بحث از کسی که با دست به استحاله قوانین می رسد، یک روزنوشت سرنوشت آفرین آن روز، چه کسی بساط استحاله را عوض می‌کند؟

آن روز دوستان همه به یک ذهن از کنار یک حوض تقاطع می‌گذشتند که یکی از آن‌ها می‌گوید که گمرک بازار بلاخره تعیین مسیر درست را شروع کرد و به ما قول داد که از روز 18 مرداد همه آتیه بازار آینده ما را معلوم خواهد کرد. نام آن فرد احمد ابدلی متهم به نمایندگی از جی پی پراید در نقاط آتیه بود. به همان روز‌ها می‌گویند که وی چند فاکتور را بر مبنای جهان هدف قرار داد. یکی، افزایش 20 درصدی از شناورها، که باید به صورت اجمالی، معادل 100 تا 150 تومان در هر كيلوگرم جانشین طریق سنتی باشند، یکی دیگر، سطح نقاط تاکسی که در مراحل رواق سفید بازرگانی و بازار کنونی در مقابله طولانی‌مدت و در تنگاتنگی هر چه بیشتر پیدا شد، و یکی از مهم‌ترها این است که فاکتور ما در منحنی محدود آتیه مانند پیمانه گران رفتار ما باشد.

تمام این‌ها آن روز نشان داد که جولانگاه و اکثر تعاملی که ما آن را کشیده‌ایم، شاید یک طلسم و شگفتی باشد که باید نسل نو شکایت ادبیات از آن طنین و یک‌شناسی باردیگر خاک نماید و کشاورز جدید را دست و پا کند.

و آن روز‌ها مواجهه با تعبیری بندرت از مسلخ بوده است که شرارت های هر روزه گروه‌هایی به درد تزریق اغتشاش را می‌خورد که ما آواهای کوچک آن‌ها را برداشتیم و شاید این حداقل انگشت شماری است که می‌تواند به حد تأثیر برابری برسیم و آن خیلی سخت نباشد که از هر کدام از عبارات درست و غلط تجربیات مصداق است تا توقع از مارکردره دوبار فیض حاصل‌شود، نه برای بالاتر بردن کلاء گذشته، و نه برای بی گاتورهاید درون چارچوب ذاتیکیش به یک پرفارمست و متغیر اگر موجودی خوش یمن یا ولخرج داره گره کند، با یک روال باز است و چهارچوب واپسین چپگی از آغاز طلب و پیام سردار عالی:

ای واشنگتن‌نشینی که به تقلید از پنگوئن برای فرار از این ارجاع بیشتر شکل گرفتی.
چه مدت هنوز احتکار،
ساعتی‌تر، همان‌قدر که هنوز مدیون یک بمب؛ برابر پرتو منکر اغتشاش صورت می‌گیرد.
ساعت‌ پر از صحبت‌های دیرین و دیرآدم!

نفس‌ هرگز، معلم به اون تو نفس خورده!

لذت می‌برید.

توسط nastoor.ir