تبلیغات در گذشته فقط به رسانههای سنتی محدود میشد اما با پیشرفت اینترنت و دنیای دیجیتال، تبلیغات اینترنتی طرفداران زیادی به خود اختصاص دادهاند. در این میان، بحثهای زیادی در مورد اهمیت سئو و تولید محتوا در کسب و کار وجود دارد. این دو موضوع که البته برای خیلی از مردم چندان اهمیتی ندارد اما برای افراد که در حوزههای بازاریابی و فروش فعالیت دارند بسیار اهمیت دارد.
برای مثال، شرکتهای خدماتی که در زمینه بازاریابی و فروش تخصص دارند، از سئو و تولید محتوا به عنوان یکی از مهمترین عواملی که در موفقیت آنها نقشی کلیدی دارد، استفاده میکنند. آنها با کمک سئو و تولید محتوا، میتوانند آگاهی مورد نظر از Customers خود را افزایش دهند و فروش خود را نیز افزایش دهند.
اما مهم اینجاست که تا به حال کسی باظرفیت این مبحث هیچ بسته آموزشی در خصوص سئو یا تولید محتوا ارائه نکرده است. به گمان من خود علی خدامی، حرفهای خیلی خوبی در مورد اهمیت سئو و تولید محتوا داشته است.
علی خدامی بر اساس قانون بیمه شخص ثالث ستاد مدیریت و حمل و نقل و سوخت کشور موظف بوده سهیمه سوخت وسایل نقلیهای که فاقد بیمه شخص ثالث هستند را قطع کند.
وی اضافه کرد: متاسفانه وسایل نقلیهای که در واقع فاقد بیمه نامه شخص ثالث هستند و مشمول اجرای قانون هستند شناسایی شده است. برای مثال، آنها هستند. اما فاقد بیمه شخص ثailable هستند. اما گویا آنها را در حال شناسایی هستند.
علی خدامی همچنین ادامه داد که نحوه اجرای قانون در این مرحله به این نحو هست که به وسایل نقلیهای که شناسایی شده و مشمول اجرای قانون هستند، اطلاع رسانی به شده و از طریق جایگاهها بعد از اطلاع رسانی یک ماهه در واقع مشمول قطع سهمیه میشوند.
جالب است که علی خدامی اشاره کرد که تا این مرحله ما اطلاع رسانی عمومی داشتیم تو این مرحله در واقع از اول خرداد ماه اجرایی میشود.
همانطور که شما میدانید، کاری به اینکه چه کسی سهمیه سوخت خود را قطع کند یا خیر، میرسد. نه تنها در مورد سهیمه سوخت وسایل نقلیهای که فاقد بیمه شخص ثالث هستند، بلکه قطع سهمیه سوخت وسایل نقلیهای که دارای بیمه شخص ثالث هستند نیز مهم است. حال آنکه راهحل خوبی در نظر گرفته نشده است.
در حال حاضر، سئو و تولید محتوا برترین ابزارهای بازاریابی هستند. بسیاری از کمپانیها برای توسعه бізнес خود به این ابزارها تکیه دارند. اما با آنکه آنها شناخته شده هستند، nhưng در واقع عامل مهمی که در موفقیت آنها نقشی کلیدی دارد، استفاده درست از این ابزارها هستند.
در زمینه سئو و تولید محتوا، ایجاد محتوای جذاب و مرتبط با مخاطب مورد نظر، مهمترین کاری است که میتوان انجام داد. با این کار، میتوان محبوبیت خود را افزایش داد و مخاطبین خود را جذب کرد.
البته این کارها به مرور زمان به عنوان منبع آموزش یک شرکت تبدیل شده است. به گمان من بسیاری از مردم یک سال آینده زندگی خود را با موضوع سئو، تولید محتوا و بازاریابی مرتبط خواهیم داشت.