**اهمیت سئو و تولید محتوا در کسب و کار**
در دنیای امروز، جایی که اطلاعات به نرخ ثانیهای تولید و مصرف میشوند، جا به جا کردن یک برند و محصولات در بازار چالش زیادی به همراه دارد. اینکه چگونه به کانال مناسب جهت جا به جا کردن اطلاعات مختلف رسانیم و برندهای ما در بازار شناخته شوند، از مهمترین چالشهای روزگاری است که متخصصان بازاریابی، با استفاده از فناوریهای مختلف مانند سئو و تولید محتوا، تلاش میکنند این چالشها را به حداقل برسانند. در ادامه به اهمیت سئو و تولید محتوا در سازمانها میپردازیم.
دانشمندان توجهرسان پیشرفت در développement فناوریهای هوش مصنوعی را اعلام کردهاند. با توسعه به شبکههای هوش مصنوعی که از مدلهای زبانی بزرگ مانند ChatGPT استفاده میکنند، شروع به پذیرش الگوهای زبانی و قوانین اجتماعی مشابه با ارتباطات انسانی شدهاند.
با طرح مهمی در مجله «Science Advances» از دانشگاه سیتی لندن و دانشگاه سنت جورج و در همکاری با دانشگاه فناوری اطلاعات کپنهاگ نشان داده شده است که هوش مصنوعی در طول تعاملات گروهی بدون مداخله خارجی، مهارتهای مذاکره و همکاری مشابه با انسانها را آموخته است.
تئوری مدیر سیستمهای پیچیده، استاد آندرهآ بارونلی اظهار داشت که این کشف مسیر فرصتهای جدید در زمینه اخلاق و ایمنی هوش مصنوعی را روشن میکند. درک عمیقتری از پیامدهای سیستمهای خودران در زندگی ما، ما را برای آیندهای که با این فناوری پیشرفته، شکل میگیرد، آماده میکند.