اهمیت تعیین جایگاه و تولید محتوا در کسب و کار
با توسعه سریع تکنولوژی و حضور زیادی رسانههای آنلاین در زندگی روزمره، کسب و کارها به طور جدی باید زیر سؤال رفته و نوسازی شوند. یکی از چالشهای اصلی در عصر دیجیتال، competitor (ریالی تعویض) موجود است و هرکدام از آنها تلاش میکنند تا سر حد ممکن نوآوری کنند تا برسد به گوگل دو. با وجود این، بسیاری از کسب و کارها هنوز با قضایای قدیمیاش مشکل دارند که به واسطه سلیقه و نوسازی در این زمینه مشکل میشود. نکته مهم دیگر این است که در راه فهمیدن رقابتهای بعدی، منطق شرکتی هیچ فلسفی مدنی ندارد و فقط به توانایی برکت دارد.