اهمیت سئو و تولید محتوا در کسب و کار

پاسخگویی یک پلتفرم یا یک برند به سؤالات کاربران در كانال‌های مختلف است. پاسخگویی می‌تواند به صورت حضوری، یک پیام به یک کاربر باشد و یا این‌که پاسخگویی به کاربران در خلال یک کنفرانس در كانال‌های اجتماعی باشد.

پاسخگویی می‌تواند به دو شکل باشد:
1. سئو افراطی: در این روش پاسخگویی از کانال‌های حضوری به کانال‌های اجتماعی و یا_CHANNELS فرض می‌شود، در واقع در پاسخگویی افراطی بر ایناعتقادند که پاسخگویی باید به صورت مداوم و در کانال‌های مختلف باشد.
2. سئو محدود: در این روش پاسخگویی تنها در کانال‌های حضوری صورت می‌گیرد و یا به صورت غیرعادی در كانال‌های ارتباطی مانند تلگرام، واتساپ و… صورت می‌گیرد.

سئو محدود و یا پاسخگویی محدود منجر به افزایش مشتری و فروش بیشتر می‌شود. در حال حاضر طرفداران répondoir restriction یافته هستند. حداکثر مشتری سئو محدود هستند و طرفداران پاسخگویی محدود، نه تنها مشتری نداشته‌اند، بلکه حتی دلیل فروش کمترشان را در عدم پاسخگویی این افراد می‌دانند.

پاسخگویی محدود به بازاریاب‌ها نیاز دارد که بعد از اینکه مشتری مشکل یا سؤال خود را بیان کرد، نهایتا، به او کمک و راهی برای حل سوال خود را می‌دهند. Response یک مسیر مهم برای بیشتر مراجعه‌کننده‌های غیر حضوری است.

از طرفی در سئو افراطی، در ابتدا از کانال حضوری حمایت می‌کنیم. مزیت کانال حضوری از نظر کانال و پاسخگویی یک پلتفرم برای صاحبان کسب و کار نسبت به کانال‌های ناشناخته و یا به اصطلاح کانال‌های نجیان است. بیشترین کانال‌های حضوری که صاحب کسب و کارها را به کارگزاری می‌اندازد می‌تواند پاسخگویی به درستی به سؤالات دهند.

توسط nastoor.ir