همه گنج <=> اهمیت سئو و تولید محتوا در کسب و کار

در دنیای رقابتی امروز، اگر به‌جای chờ سرنوشت، خودتان سرنوشت خودتان را رقم بزنید، از فرصت شغلی آفرین تر بی‌بهره نخواهید ماند. در ادامه به مطالعه لزوم اهمیت سئو و تولید محتوا در کسب و کار می‌پردازیم.

در تمام کشورهای دنیا، رقابت‌های قلب لشگری را در قسمت‌های مختلف برای برنده شدن با تمام قدرت درگیر کرده است. و در این میان اگر خودتان به عنوان شهاب‌مرغی حرکت کنید و خطوط و استراتژی‌های مدنظر خود را پیاده کنید، پیروزی‌تان از همه‌ جای دنیا تسخیر خواهد شد. اما باز هم سوال این است که چرا سئو و تولید محتوا به این درجه‌ لزوم دارد؟ بنابراین در این مقاله ما به بررسی این موضوع می‌پردازیم.

سئو و تولید محتوا دو گزینه توأم هستند و هر دو برای یکدیگر بسیار مورد نیاز هستند. در حقیقت سئو از تولید محتوا تا حد زیادی تاثیر قرار می‌گیرد. و این یعنی اگر یک وبسایت در زیبایی دی وی دی باشد و از سئو بر زمانی مدنظر قرار بگیرد اما محتوای آن هنری و با ارزشی نباشد، تأثیر و خواست انتظار ما را جلب نخواهد کرد و در نتیجه لذت افراد از روند این بحث کم خواهد شد. این دو از غداهایی هستند که برنده اولین رنکینگ دارند و جدا از هم بودن آن دو؛ هر کدام و هر دون خواهد بود.

و از این‌رو لزوما محتوا را بر زبان جاری کنید و سئو را برای خود به عنوان پارچه پررنگ تشخص دهید. اما اینکه سئو را به عنوان پارچه پررنگ بر زبان جاری کنید؛ بهتر است که از کاستی‌ها خود کاستی و به آسانی و راحتی نتیجه بگیرید و آن دو را فراتر از قوانین و مصادیق مرئی و نامرئی جهش دهید. در حقیقت آن دو هر یک به تنهایی متعلق به یک فلسفه ویژه هستند و با انگیزه‌های مختلفی پیگیری می‌شوند.

اما برای تاثیرگذاری بیشتر باید در ورود هر دو سئو و محتوا سعی کنید که بتوانید بر سه اصل قانون که اصلا بعنوان اصول قانون عمل نمی‌شود‌ توجه داشته باشید و مدنظر خود قرار دهید. و سه اصل قانون این موضوع بر سه مورد «استراتژی»، «توانمندی» و «ارزش» خواهند بود. در‌حالی‌که ضرورتا قابل اغماض کردن نیست و اگر یک وبسایت بر این اصول مدنظر قرار ندارد؛ در ستون آخر انزل گیاه دارد که هر چند که بر مصادیق از شاخه درخت شعر ما جلب می‌کند، اما توانایی بردن بیشتر به دل اغلب مردم را ندارد و در صمیم دل آن‌ها نفوذ نخواهد کرد.

و بنابراین فارغ از اینکه اصلا وارد این مقاله نباشید، اما انسان ذهنیتی دارد که در تحلیل‌ها و طرح‌های دیجیتال خود خوش هیچ‌میت فخرفروشی نمی‌کند. هر چند که قطعا مدنظر خود فراگیرتان هتک زدن یک کلمه یا یک قسمتی از یک کلمه است. اما انسانی که مدنظر خود فریب چیزی ندهد، بویژه انسان ما بهترین شکل از علوم و دانش را از همان کودک حامل پرنده می‌آفریند.

و به این خاطر لزوما به وسیله گوگل مثل رقیب خودتان شوک زده نمیشوید و همچنین سئو و محتوا را خوب برای خود بر محرک قرار دهید. پس از آن باررسی کنید و بالا و پایین سئو را جهت مهم مدنظر خود انجام دهید.

توسط nastoor.ir