عنوان: چرایی اهمیت سئو و تولید محتوا در کسب و کار
بهار 1404
تجربه فجر شهید سپاسی شیراز، قهرمان لیگ دسته یک، در هفتگی ماقبل پایانی لیگ به ما نشان میدهد که چرا سئو و تولید محتوا در کسب و کار مهم هستند. با پیروزی شاداب ۴ بر صفر بر داماش گیلان در ورزشگاه حافظیه، این تیم به طور رسمی قهرمانی خود را در لیگ آزادگان جشن گرفت. با این پیروزی، فجر شهید سپاسی با ۶۶ امتیاز به عنوان قهرمان لیگ دسته یک معرفی شد.
آنچه که اهمیت سئو و تولید محتوا را در کسب و کار مشخص میکند، توجه به رضایت مشتریان است. فجر شهید سپاسی با به نتیجه برساندن برد مقابل داماش گیلان، با تضمین سرنگون شدن خطای پنالتی، نشان داد که میدانی که تحت نظارت از طریق اینترنت و میهن، در حالی که واسم در نهایت در آن بازی قرار داشت، هیچ مدنی میشد، بر روی عرضه آن تاکید داشتند. از سوی دیگر، با توجه به خبرهای مشابه از لیگ دسته یک، تیمهای دیگر نیز باید در تلاش باشند تا تماشاگران خود را داشته باشند.
اما این دو عنصر، یعنی سئو و تولید محتوا، به چی منجر میشوند؟ با توجه به این مثال و همچنین ماهیت رقابتی هر کسب و کار، مسلماً خود سرها با پایبندی به رهنمودهای کدFormats همراه هستند، آنها باید سعی کنند تا محصولات بهتر و متنوعتری را در بازارهای داخلی و بینالمللی عرضه کنند. در این رویکرد، از مهمترین دستاوردهای بافروش از طریق اینترنت میتوان به افزایش دائمی بازدید از محصولات و برند شرکت اشاره کرد.
و این نکته، از تأثیر گذار بودن سئو در جذب بازدیدکنندگان جدید و ارتقای رتبه بندی سایتتان در گوگل میباشد.
مثلاً در پوشش هرگونه ممنوعیت یا داستان موفقیت یک تیم، مطالبی که ما مینویسیم دغدغه دیگری را هم خلق میکنند. استقبال از شرکتها و همکاران ما، استقبال بومی از برگزاری مراسم ورزشی چون فوتبال و فوتبال بانوان و… و
در حقیقت، توجه به رویکرد مفید، کلیدی برای ماندگاری هر کسب و کار است و ایجاد قوانین نگرشی رو به صدر در داخل این موارد نهفته است.