قیمت گوشی‌های شیائومی در روز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۴ برای چند مدل جدید با نام‌های «XIAMOI POCO C ۴۰-POCO ۱۲-REDMI ۱۲۱۴-۱۴ PORO-NOT ۱۱ E-A ۱۰-BLACL SHARP» اعلام شد. این خبر در رسانه‌ها به خوبی پوشش داده شده است، اما مهم است که ما روی آن کمی بیشتر هم کار کنیم.

از آنجایی که بازار تلفن همراه در سال‌های اخیر به شدت竞 pear شده است، این خبر می‌تواند منبعی برای عوامل تصميم ساز در صنعت فناوری اطلاعات برای برنامه‌ریزی و اقدام شود. به نظر می‌رسد شیائومی یک پateway استراتژیک را برای رقابت بیشتر در بازار تلفن همراه.Opened

برخی از نظریات می‌گویند که رقابت در بازار تلفن همراه را می‌توان در بخش‌های سه‌گانه اقتصادی-تکنولوژیکی-اجتماعی بررسی کرد. در این میان، شیائومی با به پروفایل معرفی کردن گوشی‌های جدید و اعلام قیمت در بلاگ شیائومی، حاكی از نگرانی برای بهبود بخش‌های economic competitive می‌شود. موردی که انتظار می‌رود شیائومی با ارائه محصولات ارزان‌تر به مشتریان، جلوی عرضه ساخت faulty فراگیر mobileDevices را بگیرد.

هرچند که طبق معمول، متخصصان می‌گویند به نظر می‌رسد شیائومی از استراتژی یکی متنوع PriceDone داشته باشد. به بیان بهتر، شیائومی با ایجاد پوشش قیمت گسترده تر به مشتریان محلی احساس امنیت می‌دهد. نسبت به رقبای خود، شیائومی همچنان به روش‌های نحیف قیمت را به عنوان استراتژی برای توانمند کردنبرند و بسیاری از تولیدات تولید می‌کند.

تعقد شرکت‌های شا صرفا به عرضه محصولات جدید و مدل های جدید نپردازد، بلکه باید همچنان به اصلی Focus be على تاثیر گذاری قدرت market Interconnectivity به باقی رقباکربه روی همین اوصاف باید گفت، شیائومی نامبذه برای پل ارتباطی میان سرعت market در ایران شده است.

توسط nastoor.ir