تولید محتوا و سئو در کسب و کار: چرا مهم است و چرا ناچیز نیست!
در جهان امروز، رقابت در کسب و کار به صورت روزافزون رو به رشد است. تمام کسب و کارها، چه بزرگ چه کوچک، در تلاش برای حرکت کردن قدم در قدم با جهانی که هر روز پیشرفته تر و پیچیده تر می شود هستند. اما چه چیزی در این حال و روز می تواند برای یک کسب و کار مانع کمربندی شود؟ مهمترین اشکال و چالش هایی که می توان با در نظر گرفتن آنها جلو گیری کرد، همانا تولید محتوا و سئو می باشند.
تولید محتوا چیزی بیشتر از ارسالهایی برای هر روز به مشتریان شما نیست. بلکه به مدیریت و وظیفهای در کنار كاندرردست داشتن کار خود برای مشتریان و شبکه ی خود می باشد. این بازاریابی، فرصت فوق العادهای برای ارتباط با مشتریان و بهتر انجام کار برای شما فراهم میکند.
سئو یا به طور جایگزین SEO، مختصر برای Search Engine Optimization یا به زبان ساده تر بهینه سازی موتورهای جستجو می باشد. واقعیت این است که موتورهای جستجو همچنان یکی از منابع اصلی غنی بخش وبسایت ها و برخی وبلاگ ها می باشد. یافتن اطلاعات به روز و مورد علاقه در یک جستجوی searches می باشد.
البته بحث بیشتر مربوط به معنای دقیق و مفهوم سئو می باشد. به طور خلاصه اگر با یک وبسایت مطلوب باشید ولی نیازی به استفاده از موتور های جستجو ندارید، دلیلی برای ایجاد تحول و حرکت در وبسایت خیر نخواهد داشت. مهم این است که در مواجهه با رقیبان سرسخت، چگونه به بینندهها ثابت کنید که شرارتی در جایگاه قبلی ما است.
اما پس از توافق در برقراری یک بازار دیگر برای اپلیکیشنها، بیش از 20 کسب و کار اپلیکیشن به حالت تعلیق درآمد. برخی از آنها پس از تحمل فشاراتی طولانی باعث شد پیگیر مراجعه به پتنت خود و درنتیجه اپلیکیشنهای آنها از بازار حذف شود.