**محدودیت‌های ترافیکی در شمال: چه تغییری ایجاد می‌کند؟**

در گزارشی منتشر شده توسط باشگاه خبرنگاران جوان، محدودیت‌های ترافیکی در روزهای چهارشنبه تا شنبه در جاده‌های شمال اعلام شده است. با چه تفاوتی این محدودیت‌ها باعث تغییراتی در مخاطبان و اقتصاد منطقه خواهد شد؟

موتور سیکلت در این محدودیت‌ها ممنوع است. این محدودیت، سفرها را برای موتورسواران رو به دشواری می‌کشاند. اگر به تفریح در طبیعت علاقه دارید، به این فکر کنید که چگونه می‌توانید تجربه کنید. احتمالاً افراد بیشتری به خودروهای سواری رویاندها برای استفاده از این بسته‌های توريا انتخاب می‌کنند.

محور کرج – چالوس از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه محدودیت دارد. هراز، فیروزکوه، تهران – سمنان و مشهد نیز برچسب محدودیت تردد قرار گرفته‌اند. این محدودیت‌ها برای محور هراز به دو دوره میان تعلیق می‌افتد. کرج-چالوس نیز برای ساکنین، رفت و برگشت از پل زنگوله آزاد است، اما ساکنین که قصد این مقصد را دارند از ساعت ۱۱:۰۰ ممنوعند.

کامیون‌ها و کامیونت‌ها،‌ ‌و هشتколر‌ها‌ به استثنای حاملین مواد سوختی و غذایی در تهران از ۸ تا ۲۴ برای هر دو روز پنهان می‌شوند. تریلرها نیز ممنوع هستند.

انتظار می‌رود ساعات متراکم تردد محور کرج-چالوس و هراز به این مشکلات یار باشد. تأثیرپذیری از این مسایل را می‌توانید برای روزهای شنبه و جمعه پی ببرید. به‌عنوان یک شپرد، در حال حاضر می‌توانید بر این گمان باشند که تمام خودروهای سنگین‌ را به فعالیت جابجایی مواد نخواهید کرد. حمل مواد سوختی و مواد غذایی نیز افزایش می‌یابد. پس از این تغییرات، وسایل نقلیه سبک قصد سفر برای دسترسی به محیط‌های طبیعی را دارند.

ریسندگی یو پی ال در این محدودیت‌ها بر هر دو روز توجه خاصی‌ دارد. برای روزهای چهارشنبه و جمعه از ساعت ۲۴ حداکثر تا ۰۶ صبح هشدار را دارند.

کوچکترین خطایی در مسیر گنجایش وسایل نقلیه رو به غرب می‌افزاید. کسری وسایل نقلیه سنگین باعث شرایط موجود می‌شود که وسایل نقلیه سبک و سنگین در کنار هم به گردش راهی شوند. یک مسیر واحد ممکن است پیدایش بیسوادی در صورت چندساعتی دیر بودن آزادراه‌ها را تهدید کند.

برخی از این مسیرها می‌توانند یک زمان مسیری عملاً تعویض‌ شوند. کسری نوسازی اگر تفریحی نباشد، باعث می‌شود که بقیه مسیرها هم‌ نمایی کند. اگر موتورسیکلت هنوز جذب می‌افتد و آن‌هایی که وسایل نقلیه سنگین دارند نشان‌هایی از این مسئولیت در بزرگراه‌ها بزرگ‌تری خواهند بود، مهم نیست.

از این سو به مراقبتهای ممکن است ما انتظار راهبر و ها بسازیم.

توسط nastoor.ir